هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عامو در پی بدشانسی های مکرر ما رو بردن اتاق عمل و الان چهار روزه که من افقی افتادم روی تخت .

گفتن هیچ وسیله ی ارتباطی نداشته باشه :/ 

دیگه انقدر بهتون گفتم دعا کنید کم مونده دخیل بیام ببندم به دست و پاتون :))

عاره :/

حجاب اختیاری

حجاب اختیاری به این معنی نیست که شما هر خانم چادری ای رو که دیدی پاچشو بگیری یا کارشو راه نندازی یا تحویلش نگیری! 

به این معنیه که به انتخاب عمدیگه احترام بذاریم . بعضیا فقط "حجاب اختیاری" رو شعار خودشون کردن تا زودتر از شر اون یه تیکه پارچه ای که وسط سرشون رو گرفته خلاص شن !

من اصلا رابطه با کلاس بودن با چیپ بودن رو متوجه نمیشم ! 

تشریف بیارید اندرزگو ، کامرانیه ، فرمانیه ، دروس ، ببینید چقدر خانم محجبه داره همه هم کلاسشون هم ماشیناشون از شما اوکی تره ! 

پس لطفا چشماتون رو باز کنید به دیگران به چشم انسان نگاه کنید نه یک "بیحجاب" ، "بدحجاب" ، "عجب چیزیه" 

اولین تولد

وقتی پنج شش سالم بود برام تولد گرفتن . فقط خانوما بودن .

یه کیک خوشگل داشتم که کارکتر های مدرسه ی موش ها دور یه میز شام جمع شده بودن و روی میز پر از میوه و غذا بود .

اواسط مراسم داییم زنگ زد و مامانم رفت و وقتی اومد دستش یه ساعت عروسکی خوشگل بود . اولین ساعت مچی ای که گرفتم .

خیلی قشنگ بود عکس روی در ساعت یه دختر مو طلایی بلا بود که وقتی بازش میکردی ساعتو دیجیتالی نشونت میداد .

چند روز بعد که داییم رو دیدیم گفت هفت دایی من یه تراش  دراکولا برات خریده بودم یادم رفت بهت بدم .

من هنوز اون تراش دراکولایی رو دارم .

وسط اون همه پارچ و لیوان و اتو !! 

این خاطره ی اولین تولدیه که داشتم و هیچوقت فراموشش نمیکنم . 

ممنونم که خاطره ی قشنگی برام ساختید .

یه جوری روابطمون بد شده که هر چه زودتر دوس دارم همه چی تموم شه .

واقعا احساس مرگ میکنم ... .

راست میگن که پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه .

حالم بسیار بده و سطح استرس بالایی رو هرروزه احساس میکنم.

هر لحظه من استرس دارم .

در این شرایط فقط خدا میتونه ناجی من باشه و من رو نجات بده .

خدا عاقبتمونو بخیر کنه و همه چیز درست بشه . الهی آمین .

ان شاء الله .



مثلا مونا یهو پست بذاره "ما به تو یکباره مقید شدیم" و من پر بشم از حس خوشحالی که یه دختر خوشگل دیگه از دوستام عروس شد .

عروسک من خوشبخت بشی :* 

ان شاء الله همه ی زوج ها خوشبخت بشن .

بخت بسته

نشسته پهلوم میگه برات دعا نوشتن 

میگم برای کی ؟ 

میگه برای تو دیگه ! بختتو بستن . سایه های سیاه روته .

میگم من ازدواج کردم هیچیم روم نیس 

میگه چرا سایه های سیاه مثه بختک افتادن روی زندگیت سیاه بختت کنن

میگم حالا کی نوشته ؟ 

میگه بخیلات اونایی که چشم ندارن ببینن زندگیتو 

میگم کی هس ؟! یه نگاه بکن ببین اون دختر دایی چیز فلان فلان شدم نیس ؟! (دختردایی ندارم)

میگه نه...انقدام نزدیک نیس

میگم کیه 

میگه آشناس غریبه نیس 

میگم چرته 

میگه لکنت نگرفتی ؟ حرفاتو درست میتونی بزنی ؟ 

میگم نه نمیتونم بزنم

میگه فکرم نمیتونی بکنی 

میگم نه 

میگه دیدی گفتم با دعا بستنت 

میگم یعنی خدایی که تا اراده نکنه یه برگ از درخت نمیفته دیگه اوکیه حله اگه یکی بخواد بختشو ببنده ؟! 

میگه کار خدا نیس 

میگم پس کار کیه 

آروم میگه همونا...از ما بهترون 


حوصله بحث ندارم میگم اوکی .

حق

چرا خدا انقدر در حق بنده هاش اجحاف میکنه ؟ واقعا ؟! 

من هرجوری حساب میکنم حقم این نبود ، چرا اینجوری میکنه ؟ 

قضیه چیه خب ؟ 

بعد میان میگن تو خوبی کن و در دجله انداز :/ خب انداختیم الان باید دجله دست به دست کنه اون خوبیا رو برسونه به دستمون :/ 


خواب

وقتی توی تختشه و صداش خوابالوئه قشنگ قابلیت اینو دارم براش بمیرم ولی فوقش با سلام خواب بودی ؟! جواب میدم .

ولنتایم

ولنتاین چی گرفتید ؟! 


منظورم اینه هدیه چی خریدید بدید بهش ؟ 



*دوست عزیزی کامنت گذاشتن : "چیز خر" البته من سانسور کردم ایشون کامل نوشته بودن :)) مبارکشون باشه .


مشغله

خب من نمیدونم چی نوشتم که انقدر ازم کینه دارید یا خوشتون نمیاد یا هرچی .

در هر صورت احساس خودتونه و من اصلا قصد تغییرشو ندارم شما ازادی هر نظر یا عقیده ای داشته باشی .

اما اینکه فکر میکنید کوچکترین تاثیری روی من داره ، باید بگم سخت در اشتباهید . 

من انقدر غرق‌ کارام و اطرافیانم هستم که تنفر و کینه هاتون روم اثر نداشته باشه .

فک کن مثلا داری توی کوه اتشفشان میان جمعی از گدازه ها غرق میشی بعد بیان بگن هففففت هففففت فلانی دوستت نداره یا ازت بدش میاد :/ 

باور کنید همینقدر خنده داره :/ 

گفتم شاید حجم نتتون زیاد نباشه بهتون اطلاع بدم .



** ممنون از تمام محبتاتون . ببخشید که نیستم و بهتون سر نمیزنم چون مشغله ی فکری بی اندازه ای دارم . 

امیدوارم این حجم از دعاها و انرژی های مثبتی که میدید هزاران هزار برابرش به خودتون برگرده . هروقت یا موقعیتی داشته باشم براتون دعا میکنم خوشبخت باشید و به هر آرزویی دارید برسید .