هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

یه جوری روابطمون بد شده که هر چه زودتر دوس دارم همه چی تموم شه .

واقعا احساس مرگ میکنم ... .

راست میگن که پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه .

حالم بسیار بده و سطح استرس بالایی رو هرروزه احساس میکنم.

هر لحظه من استرس دارم .

در این شرایط فقط خدا میتونه ناجی من باشه و من رو نجات بده .

خدا عاقبتمونو بخیر کنه و همه چیز درست بشه . الهی آمین .

ان شاء الله .



نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه 1396/11/20 ساعت 21:30

انشاالله که بهترین ها برات پیش بیاد.
من فکر میکنم تو زندگی هر متاهلی، دست کم یک بار این اتفاق می افته که تا پای طلاق هم میرن.

انشاالله که اگر صلاحه و دوست داری، این اتفاق نیافته و دلاتون دوباره به هم گرم بشه.

صحرا 1396/11/21 ساعت 03:49

چرا اینطوری شد آخه؟ فکر نمیکنی رفتن پیش مشاور کمک کنه؟

... 1396/11/21 ساعت 08:47

درست میشه انشاءالله. همه تو دوران عقد یه جور اذیت شدن و میشن. مشکل شما هم انشاءالله حل میشه.

فرساد 1396/11/21 ساعت 13:14

دوست عزیز تحمل کن، همیشه سو تفاهم ها سخته، نزار فاصله ها زیاد بشه، مشکلات حل کن
کوتاهترین راه بهترین راه نیست
شمت حتما موفق میش شوید همانطور که از سد کنکور گذشتید، همانطور که از پس بقیه مشکلات زندگی برآمدید، از پس اینم برمیایی

The 1396/11/22 ساعت 00:38 http://thesh.blogsky.com

این مدت مرتب چک میکرذم وبلاگتو که یه خبرِ بهتر شدن اوضاع بخونم
با اینکه نمیونم چه اتفاقی افتاده دقیقا برات ولی واقعا امیدوارم بتونی موقعیتو هندل کنه
اینم میگذره

در انتظار نی نی 1396/11/22 ساعت 04:58

سلام هفت عزیز. فقط خواستم بگم اومدم پابوس آقا و برای آرامش زندگیت از ته دل دعا میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد