هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مرور

میگم درد اپی گاستر دارم ! (از شدت درد عر میزند)

میگه اوهوم !

میگم اقای دکتر جی آی بیلیدینگ نیس ، ان جی ننویس :/ 

چیزی نمیگه .


نمیدونم والا ! فک کنم بهش برخورد کلا چیز خاصی ننوشت :))) 

*یکی از باگ های تابستون اینه جلوی کولر با هشت تا پتو هم ممکنه سرمابخوری ، ولی زمستون تو دمای هشتصد درجه زیر صفر با یه پتو گرم میشی سرما هم نمیخوری .

من یه روز بعد از دوش گرفتن طول کشید تا لباس بپوشم ، یک پهلو درد شدیدی گرفتم نمیتوستم نفس بکشم ، حرف بزنم .

با کمپرس گرم و چسبیدن به بخاری اروم شدم .

دیگه نمیدونم بعضیا چطوری لخت جلوی کولر دراز میکشن میخوابن :/ عنترای خوش شانس :/ 

**حرف از شانس شد . جدیدا انقدر بدشانس شدم که خدا میدونه .

مثلا من یکی از کارای اداریم مونده بود یک هفته پیگیریش نکردم رفته بود به مافوقم گفته بود و زیر آب زده بود .

اونوقت یکی از بچه ها یک ماهه همین کارو اصلا سراغش نرفته !! هیچ مشکلی هم براش پیش نیومده .

:/ 

***دیشب مثلا اومدم به خودم حال بدم پاهامو چند دقیقه ای الویت کردم ، صبح از درد پا نمیتونستم بلند شم از جام .

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1397/04/11 ساعت 16:06 http://roga2.blog.ir

گوه خورده ازدواج کرده.
کی؟ مگه طلاقت داد؟
مگه عقد نبودید؟
اون بی شرف کسی رو زیر سر داشته که زد زیر همه چیز؟
تف به ذاتش.
اووووووووووووووی بیا بگو . هنگم
محیا کی هست عنش؟ نکنه دخترخاله خرابشه؟

پریسا 1397/04/11 ساعت 17:27 http://roga2.blog.ir

جدا شدی و من کنارت نبودم اون روزا؟؟
الهی بمیرم من...
خاک تو سر بی لیاقتش. خلایق هرچه لایق .. خر چه داند قیمت نقل و نبات.
والا اونو چه به زنی مثل تو داشتن، اون لیاقتش یه عن مثل ننه ش بود و یه جنده مثل دخترخاله ش.
مدیونی بهش فکر کنی مرتیکه حرومزاده عوضی رو.

تیلوتیلو 1397/04/12 ساعت 11:31

خیلی شرمنده ام
ولی من یکی از اون عنترهای خوش شانسم

از جلوی چشمام خفه شو :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد