هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هشت و دخترعمه جان جانان

هشت دیروز گفت کانال دختر عمتو بده .

گفتم چرا ؟! 

گفت بده کار دارم و اینا . 

گفتم ندارم :)) 

گفت نداری دیگه نه ؟! 

گفتم نع .

گفت باشه باااااشه .

دیشب خواب دیدم اول اومدن خونه ی ما خواستگاری ، نپسندیدن رفتن خونه ی دختر عمم خواستگاری :/ 

امروز بهش گفتم حالا کانال میخواستی چیکار ؟! 

گفت مامانم یه هدیه ی خاص برای تولد خانوم قوام پور میخواست 

منم گفتم چیزی که زیاده اجناس چرم تشریف ببرن یه جای دیگه.

بهش بر خورد گفت ما از هر جایی که بخوایم خرید میکنیم .

گفتم دختر عمه ی من کانال نداره .

یه نگاه چپ چپ کرد گفت یه مرد حرفاشو روی تشک میزنه .

:/


پ.ن:

کانال دخترعمم که کارای چرم دست دوز  میذاره و به قیمت خیلی مناسبی میده :

@leather_dast_dooz


پ.ن ۲ :

میدونم آدرس کانالش خیلی تخمیه :/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد