هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ایفوریا داشتیذ؟

من میخوام ادکلن ایفوریا رو بخرم خیلی وسوسم کرده صد میل و سی میل و لوشنش  سه و پونصد می ارزه

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1402/01/29 ساعت 00:58

من داشتم
اونقدر بینظیره که گفتنی نیست
هزاران نفر کنارت نفس عمیق میکشن و میگن وااااای ایفوریا زدی؟؟
و هزاران نفر بعد از اون نفس عمیق ازت میپرسن چی زدی؟؟؟؟
فقط امیدوارم کسی مثل اقای دکتر کنارت قرار نگیره، چون بهت میگه عزیزم چی زدی من قبلی را بیشتر دوست داشتم

اخی دلتنگت بودم

سما 1402/01/29 ساعت 08:32

من داشتمش ولی دوسش نداشتم.نصفه ولش کردم. خیلی تند بود برام
باعث سردرد و تهوعم میشد بخصوص تو ماشین
بوش کردی ببینی خوشت میاد یا نه؟ بوی اولیه اش خیلی تنده ولی بعد یکم ملایم تر میشه

من همیشه ایفوریا میزنم نمیدونم اصل بودن یا نه بوشو دوس دارم

سحر 1402/02/02 ساعت 00:37

وای خیلی خیلی بوشو دوس دارم، اون زنانگی محض همراهش
خوشبو و همه پسند و البته مشکلشم همینه، نصف عطرای خوشبویی که اطرافت متوجه میشی یوفوریاس
همه یا دارن یا داشتن یا خاطره دارن باهاش،
ولی قیمتی که میگی وسوسه انگیزه

خریدم بابا عقلی کردم.یه ادکلن صد میل داره یه سی میل یه بادی لوشن صد.مفت بود

مصوم 1402/02/06 ساعت 23:38

ایفوریا درسته یا ایفوریو یا یوفوریو ؟

ایفوریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد