هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

این قسمت دکتر کینه ای

یه پیامی اومده چند سال پیش کامنت ناجور گذاشتم برات از سر جوونی و شهوت بود خواستم جپابتو اینجا بهت بدم که بدونی من نه قرار هببخشم و نه قراره حلالت کنم یا هرچیز دیگه ای که فکر میکردی قراره انفاق بیفته!! کامنت گذاشتی پس مخاطب من بودی و از اینکه نمیبخشم کسیو اطلاع داشتی، اختیارت دست خودت بود جلوی خودتو میگرفتی گوه زیادی نخوری.

اینکه فحش بوده و چیز مهمی نبوده من نخواهم گذشت چه برسه به گنده تر از این حرفا :))


نظرات 3 + ارسال نظر

ولی من از هر پیامی که از سر شهوت بهت دادم پشیمون نیستم پستون درشت.هر فحشی هم بدی خودتی

بابا بذار از کامنت های غلط کردمت چهار روز بگذره بعد یه گوه جدید بخور :)))
دیگه بالاخره تو توی خانواده ای بزرگ شدی که پستونای ننه و خواهرت حراج بوده این حرفا برات عادیه
فک کن من به تو فحش بدم :)) بابا فحش های من ایتقت میخواد

خوبی محیا؟ خبری ازت نیست

مریض شدم بگا رفتم فعلا

. 1401/12/27 ساعت 07:51

اصولا بعد پیام و رفتارهای شهوانی پشیمونی میمونه برای آدم ولی بعد مدتی پشیمون تر میشی از پشیمونی
چه چیزیه این غریزه شهوانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد