هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سرعت اینترنت یه جوری ضعیفه که فقط میشه شاشید توش

یا رید روش

الان تراویس خایه مال میاد میگه من عاشق کشورم و اینترنت تخمیشو عن و گوهش هستم

دوستان اگه خایه مالید اینجا نیاید درتون میذارم

نظرات 4 + ارسال نظر

سرعت اینترنت منم خیلی بده.چرا فحشش رو به من میدین.جوری بده که وبلاگ تخمی تو رو هم به زور باز میکنه.
چُسو خانم تو که گفتی مودب شدم و باادب شدم و از این کس شعرا.
جون به جونت کنن بی ادبی

من می گفتم مودب شدم؟!
طرف حسابمم ادم جماعت بود نه توی عن

شوهر هم میخوای بکنی با این ادبت؟هیچ خری تو رو نمیگیره

همونطور که تو خر شدی یکیو گرفتی یکیم خر میشه منو میگیره

Ada 1401/12/14 ساعت 00:50

حرف دل منو زدی :))

برین توش بره

من عاشق کشورم و اینترنت تخمیشو عن و گوهش هستم

تو طرفدار پایه یک همه عن و گوه های دنیا و جهانی خوبه؟
اصلا تو شاه مگس بهتر از این؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد