هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

این بلاگ اسکای هم به نظرم فیک میک زیاد داره این وبای به روز شده ش خیلی مسخرن 

زده کنکور فشرده چمیدونم ریاضی فلان بعد سه تا وبلاگ با همدیگه اینو منتشر کردن :))))


خیلی سرگیجه دارم و فقط میتونم دراز بکشم و چشامو ببندم


امروز بچه ی دوست دوستمو بغل کردم خیلی نرم بود دلم میخواد :(


از این بچه گوگولیا بود که موهاشو گوجه ای براش بسته بودن :))


مانیکور ناخون یه جوری گرونه که اصلا پشمام ریخته


نمیدونم چرا هر پسری که موقعیت پایین تری نسبت به من داره جذبم میشه :)) حالا چون میدونم چس‌ میکنید میگید یه پزشکی‌خونده فک میکنه گوز کدوم کونیه براتون میگم منظورم از موقعیت پایین چیه

پسره همسن منه هیچی نداره حتی شغل.حالا نمیدونم نونشو کی‌میده

یه دختره به واسطه دوستم میشناختمش به من گفت محیا جون قصد ازدواج نداری؟گفتم گوه خورده هرکی کفته ندارم :)) گفت اره من یه پسر خاله دارم همسن خودت مهندس عمرانه ارشد داره 

تا اومدم بگم جووووون گفت تو کارخونه کار میکنه :/ کارگره

کار پیدا نکرده تو رشته خودش

هاع به پسر دیگه بود به واسطه گفته بود از من خوشش میره 

اینم اوند به گفت، گفتم چیکارس؟ گفت یه سال ازت کوچیکتره و هنوز انتخاب نکرده چه شغلی داشته باشه :))))))

گفتم حالا چه شغلی میخواد؟گفت بین اموزش و پرورش و ارتش مونده

گفتم بگو بیخیال شه احتمالا سنش نمیخوره دیگه

دیروزم داشتم پیاده میومدم دیدم به پاکستانی؟!عرب؟!چرررررررررک که دشداشه طرح دار پوشیده بود :))) زل زده بود به من و لبخند و ادا اطوار :))))))


نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1401/12/07 ساعت 09:28

ریدم تو بختت

ریدم

سمیرا 1401/12/07 ساعت 13:46

بامزه تعریف میکنی عزیزم

بختم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد