هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تاوان

طبق قرارمون طی چند پست قبلی که نوشته بودم از دل شکستن هاتون بگید و منم میگم، بنویسم.

من هرچی تحقیر شدم از طرف همسر سابقم بود.

نمیخوام به یاد بیارم.از کلام ساده تا آزار جسمی و جنسی و روانی.

خودم هم از این قاعده مستثنی نبودم.خیلی بد و تند و زننده با خاک یکسان میکردم تا اینکه یه روز به خودم اومدم و دیدم این دل شکستن ها بی جواب نمی مونه و یه روز تاوانشو میدم.دیگه جواب کسی رو ندادم،با نیش و کنایه حرف نزدم و هرچی هم میومد سر زبونم بگم و طرف و خاندانش رو با خاک یکسان کنم حرفم رو خوردم طوری که الان چیزی بهم بگن جواب درخوری ندارم بگم، انگار این قابلیت رو دیسیبل کردم و انداختم دور :))

بعضی وقتا جواب های ملو و لوسی میدم که یهو طرف وسط دعوا میخنده میگه این چی بود گفتی :)))

خلاصه که ترجیح میدم حرف نزنم.



*وقتی با اندروید کار میکنم روحم تازه میشه وقتی با ای او اس کار میکنم انگار تو قفسم دست و پامو بستن بس که محدود و فیلتره

نظرات 2 + ارسال نظر
. 1401/07/12 ساعت 22:08

Free software , Free hardware

فری که نه‌.

Ali 1401/07/13 ساعت 12:22

الان فهمیدیم هم آیفون داری هم سامسونگ مثلا. دنیا دنیا بگذره تو عقده ای میمونی تو گفتن اینکه ثروتت چقدره و شغلت چیه و امکاناتت و انتقاد پذیر نسبت به رفتارت نیستی‌ چون فکر میکنی بقیه مشکل دارن و تو خوبی.

ایفون ندارم پسرم ولی اگر میدونستم انقدر قدرت سوزش بالایی داره حتما میگرفتم.سامسونگ هم ندارم و خدمتت عرض کنم اگر حدس بعدی مغز نخودیت شیائومیه باید بگم اشتباهه :)) اندروید یه سیستم عامله نه یک برند.
درس میخوندی تو هم به یه جایی برسی بنده خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد