هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

دیروز عصر یاد کراش سابقم افتادم دیشب دیدمش و قلبم کنده شد

امروز با فلانی لاس متوسط و تمیزی زدم و ماچ به کله‌ش که لاس رو تمیز نگه داشت و ادامه داد

خنده هاش و شور و شوقش منو امیدوار میکنه

امروز رو با کمردرد و وای چقدر مستم من شروع کردم و باید برم دنبال کار یکی از دوستام که پرستاره تو  وزارت بهداشت و کارشو راه بندازم اینم کم کم داره میره

شایدم بعدش یه سر برم آتیه

اومدم بگم چطور دل می کنید از کسی که پابند رابطه کردید؟چطور بهش میگید دارم میرم برای همیشه و خدحافط؟چطور اون قبول میکنه باهاتون رل باشه وقتی میدونه رفتنی هستید؟بعد دیدم دارید از خانواده و عزیزترین کس هاتون دل میکنید دوس پسر/دختر که چیزی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
عامو مهدی 1401/06/16 ساعت 14:58

عامو شاید باور نکنی، ولی همیشه فکر می کردم اگه یه روز قرار باشه اتفاقی ببینمت، تو آتیه یا بهمن باشه

اینکه به دیدن من یه روزی یه جایی فکر کردی قلبمو ذوب میکنه :*

لیلا 1401/06/17 ساعت 00:05

من به شخصه الهه ی جذب ادمای ام که ول کنشون خوبه

:))(

. 1401/06/17 ساعت 14:34

دل نمی‌کنیم
دل کنده می‌شه
هر چی از دل موند می‌بریم؛ ناقص، پاره، زخمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد