هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

.

کفش خریده بودم برام باربری فرستاده اصلا یادم رفت باید پرداخت کنم امروز دیدم گفتم ببخش من فراموش کردم گفت برات فرستادم پست شه کاش چند تا ادم مثه این دور من بودن بدون اینکه بگی حواسش ن بهت بود 

طرف نمیگه شاید اصن پول رو نریزم!

نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد 1401/05/23 ساعت 01:39

امیدوارم گره از مشکلاتتون باز بشه.
چقدر آدم بودن حس خوبی داره، حال آدمو خوب میکنه

مرسی

بهشت 1401/05/23 ساعت 15:12 http://nochagh.blogsky.com

دستش درد نکنه

شاهان 1401/05/23 ساعت 16:18

سلام اسکول خانم
خو چراع اینقد فحش بارم کردی؟ مهاجرت کردن پز داره؟ چقد ذهنت حقیره. من فقط راهکار دادم. بعد اون یارو چقد بهم توهین کرد.مگه من چیکا کردم ک اینقد بهم بدوبیراه میگین عنا؟ بعد من تو فردگا عمام وی پی انامو کلن دیلیت کردم

من دارم میگم پام گیر دادگاست این چه گوز و شقیقه ای بود ربطی دادی؟کسشرا چیه

نرگس باران 1401/05/24 ساعت 18:52

هِی با خودم میگفتم به نظرم خیلی وقته به مهد دخترم پول ندادم. امروز خوب که فکر کردم یادم اومد اول این ماه مرخصی گرفته بودم و کلا پول این ماهش رو ندادم اونا هم هیچی نگفتن!

کار قشنگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد