هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کم اوردم

شرایط داره بدتر و بدتر میشه که بهتر نمیشه دیگه کم آوردم این حد از استرس و اضطراب برای من خیلی زیادیه نمیتونم هندل کنم.دیگه نمیتونم این حال خراب رو تحمل کنم.دیگه نمیتونم...



پ.ن:

میگفتم علی داره میره حالم بده از این بدتر نمیشه،دادگاه ول نمیکنه!یعنی هرچی میگی خیلی بده یه بدتر سرت میاد.کاش تمومش کنم این عن زندگی رو

نظرات 6 + ارسال نظر
شاهان 1401/05/15 ساعت 20:10

تنها راه نجات و خوشبختی مهاجرته. من با کلیییییییی ترس اینکارو کردم و الان واقعن راظیم و خشنود فرزندم
و کاش نمیترسیدم و زودتر اقدام میکردم
امااااان از ترس

گوز و شقیقه رو چرا ربط میدی بهم؟خواستی بگی مهاجرت کردی؟ اخه گوسفند من دارم از دادگاه رفتن میگم تو از گوه خوریات میگی؟

لیلا 1401/05/15 ساعت 23:39

مطمئنم اینکه فشار روت خیلی زیاد شده برات خیلی سخته
اما از اون طرف هم معتقدم فشار که زیاد میشه یعنس اخرشه یعنی داره تموم میشه

اره ریده

آسمان 1401/05/16 ساعت 06:37 http://avare.blog.ir

چه خوشبختی ای توی مهاجرت هست؟
اول باید حالت با خودت خوب باشه. وگرنه هر جای دنیا باشی میشه یه قفس برات

هرجا غیر ایران و کوبا و سوریه و نیجریه خوبه

شاهان 1401/05/16 ساعت 19:49

فرزندم
جوابی ندادی فقط تایید میکنی چرا
ی حرفی چیزی بوگو

وی پی ان تو خاموش کن برگردی ایران

شاهان پلشت
ت که مهاجرت کردی خیر سرت غلط میکنی تو زندگی ماها که گیر کردیم اینجا فوضولی میکنی این یک.
دو
گُه خور خودت باش و سرت تو کون خودت باشه .
مشکل محیا یه چیزای دیگست چه ربطی به مهاجرت داره؟ مثلا الان که پز دادی خیلی شاخی؟الان آرامش به بقیه دادی عقده ای؟ احیانا میدونی دیدی که ما به افغانیا داریم تو کشورمون خارجیا به ما دارن تو کشورشون؟؟
سه
از سوادت مشخصه تو رو برای چی خواستن و چرا "راضی" هستی احتمالا کون میدی اونجا و ارزش پول کشورای دیگه از ما بیشتره و برات سود و منفعت آورده.

شاهان که گوه خوری کرده بود چرا میرینی به هرکی که مهاجرت کرده؟مگه هرکی رفته کون میده؟

Reply 1401/05/23 ساعت 13:30

اسکلی؟ :/ کامنت رو بخون ببین من نوشتم هر کی رفته؟ نه واقعا من اینو نوشتم؟ نخیر!
من به اون شخص شاهان گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد