هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

درد بی درمان

مرسی که حالمو میپرسید بچه ها ولی واقعا حالم خوب نیست ببخشید جواب نمیدم چون نمیتونم تک تک ج بدم بگم خوبم خوبم وقتی نیستم.

چشمام ضعیف شده فک کنم باید یه چک برم

یه کاری کردن چشم ترسیده برگردم بیمارستان

بابام که گفت جرت میدم برگردی:))) میخوای بری حمالی مگه با چندرغاز حقوق

برو همین کلینیک قبلیه پولش خوبه کارش کمه

هربارم میپرسه چقد ته حسابته؟پریشب گفتم پدر من سی سال کار کردی من پرسیدم مگه چقد میگیری؟گفت اشتباه کردی میپ سیدی خب:)))))

یه ماه پیش ننمو دید و باز زدن به تیپ و تاپ هم!یه جرف ساده هم نمیتونن اینا بزنن با هم

ببین اگه جدا نشده بودن چقدر اعصاب من بگا رفته بود




نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس باران 1401/05/10 ساعت 01:21

کِی جدا شدن؟ نکنه علت اینکه هفت رفته همین بوده؟
(فضول و خنگم! همین! فحش آزاااااااد)

سال های ساله که جدا شدن.

نرگس باران 1401/05/10 ساعت 01:38

گفتم که خنگم

نرگس باران 1401/05/10 ساعت 01:49

اشتباه گفتم. منظورم هشت بود

نه جدایی پدر و مادرم چه ربطی داره به اون

نرگس باران 1401/05/10 ساعت 12:00

چه میدونم. گفتی یهو به هم زد و علتش رو نگفتی. گفتم که فحش آزاااد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد