هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

لاناتی

یه سری ات و اشغال جواهرات بدن و اینا سفارش دادم حساب کردم نزدیک دو تومن شد:))))دوتومن واسه انچولک های بدل ظریف و نازک دست و پا و شکم و سینه! مرگ بهت خب

لباس زیراش چرا انقدر قشنگه؟من هیچ جا ندیدم این ست های شرت و سوتین رو!یه پیج خارجکی فالو داشتم سالهای سال شرت و سوتین قشنگ میذاشت و اصلا دلم میرفت براشون.حالا دقیقا همونایی که من میخوام رو این داشت!کلی هم پولش شد.

دیشب دوستش گفت اخ اخ ساندویچ کالباس های هایدا یهو برگشتم به این پسره با لحن پر از حسرت گفتم کالباس میخوام

انقدر خندید کبود شد:)))گفت ویار داری مگه:))))

هایدا هم نیست و نابود شده لذا خودمون درست کردیم. چسبید.


***اصلا دوس ندارم بگم "این پسره" کدوم پسره س ego م قبول نمیکنه به زبون بیارم :)) اقام فروید منو ببخشه که تموم نمیکنم این لعنتی رو :))


****حس میکنم تراویس بابا شده

نظرات 1 + ارسال نظر
جزر و مد 1401/04/25 ساعت 14:49

وای خدا کنه بابا شده باشه
یه بار گفت بابا بشم وبلاگ رو می بندم
اما امیدوارم دوباره بنویسه

فکر کنم بابا شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد