هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گی نخور گیاه بخور

یه چیزای سمی ای راجع به سال ۷۸ میخونم نفسم بالا نمیاد.بگذریم.


**اگر گیاهخوار هستید مراقبت کنید و از دکتر تغذیه کمک بخواید براتون رژیم مناسبی رو بنویسه.ویزیتش زیاد نمیشه.یه برنامه و رژیم غذایی براتون تنظیم کنه. اسیبی که رژیم سرخود گیاهخواری ممکنه بهتون بزنه ممکنه جبران ناپذیر باشه و دیر شده باشه.

گیاهخوار داریم اینجا؟

نظرات 6 + ارسال نظر
هیچ 1401/04/18 ساعت 17:52

خیلی دوست دارم بیام بگم گیاهخوارم ، اما مرغ ، تخم مرغ ، پنیر و کشک نمیزارن صد سال دیگه هم من گیاهخوار شم

من گیاهخوار نیستم و جونمم واسه چلو ماهیچه میدم

الهه 1401/04/18 ساعت 20:49

سلام
اون خط اول که مینویسی آدم درگیرش میشه.
اوصلا گاهی وقتا ی چیز مبهم و سربسته میگی میمونم توی خماریش ..
راستش من سال ها گوشت نمیخوردم
نه اینکه گیاهخوار باشم
ولی گوشت نمیتونستم بخورم.
الان ولی بهترم میتونم .
اما کمبود b12 دارم.
هرماه ۳ الی ۴ بار میرم نوروبیون میزنم بلکه افاقه کنه.
البته مکمل b12 بخورم بنظرم جبران میشه.

کمبود ب دوازده رو اصلا شوخی نگیر جدی ترین مشکل گیاهخواری کمبود همین ویتامینه

الهه 1401/04/18 ساعت 21:46

چشم
B12

ماچ بهت

MonA 1401/04/18 ساعت 22:07

کسشره

:))

عامو مهدی 1401/04/19 ساعت 09:23

اصن اینا که گیاهخوارن تو زندگیشون به چی دلشون خوشه؟!! همه اش چی اومدنه، والا به خدا
فک می کنن حالا خیلی کولن
کله پاچه؟ کباب؟ چلو گوشت؟ اصن کلا فقط گوووووشت

یه بار یه چیزی دیدم به اسم همبرگر گیاهی!کسی که گیاهخواره چرا باید همبرگر دلش بخواد

جزر و مد 1401/04/20 ساعت 00:32

من گیاهخوار نیستم، ولی اینطورم نیست هر لحظه دلم گوشت بخواد
منم مثل شما برای چلو ماهیچه و لوبیا پلو جان میدم
از اون طرفم کوکو سبزی و نون سنگک رو عشقه

لوبیا پلو وای وای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد