هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

غلط املایی بگیری گوه میکنم تو کونت

من خیلی سخت گیرم و به تمام جزئیات گیر میدم.کوچکترین چیزی از نظر من پنهان نمی مونه.توی درمان این مسئله خیلی به درد من خورده و خیلی وقت ها شرح حال کامل مریض مسیر رو عوض کرده مخضوضا در تشخیص افتراقی.جایی که کارو جدی نگیرن یا از زیرش در برن رو مغز منه و اعصابمو کیری میکنه.کار باید درست و روی روال طبق پروتکل انحام بشه.اینجا ایرانه و چی سرجاشه که این باشه و ول کن خانم دکتر چه گیرایی میدی و این کسشرا رو برنمیتابم.کسیم گوه اضافه بخوره میرینم به هیکلش.گوه میخوری تو چیزی که ازش سررشته نداری زر میزنی.بدبختی سررشته هم داره ولی کارو سرسری میگیره و باعث خسارت میشه و من باید خسارتشو بدم.چرا؟چون حواسش نبوده.

خب عنتر چشاتو وا کن.یه اعصاب خوردیایی این کلینیک و کلینیک بازی داره که خدا میدونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 1401/04/17 ساعت 21:56

دکتر جان جی پی هستی؟
خب هرچقدر دقیقتر بنویسی مشکلات قانونیش کمتره. کار درستی میکنی اتفاقن.
و البته ک ب لطف سهمیه و بین الملل و دانشگاه آزاد فسا و کازرون و ... انقد دکتر بیسواد داریم ک خدا میدونه. تخصص رو هم ک کامل ریدن توش با سهمیه ۵ درصد و ۲۵ درصد و...امسال نمره ۵۰۰، رتبش شده ۱۰۰۰!!!!!
خدا ب دادمون برسه

اره ولی به عنوان جی پی مشغول نیستم و رفتم سراغ شراکت .بیسواد و این حرفا فقط این مخبرای بیشرف که هم ادم فروشن و هم سهمیه دار و هم خود عن پندار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد