هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

فکت

میگه من اصلا تا حالا تو عمرم یه آدم حسابی و سالم ندیدم که گیتار الکتریک بزنه.:))))


*نمیدونم من امل شدم یا بقیه خیلی پیشرفت داشتن که دیت اول سکس میکنن.نرماله؟نرمال باشه من تا اخر عمرم سینگلم.پشره همچین میگه دیگه برای ما این موضوعات نباید تابو باشه انگار میخواد با ننش سکس کنه تابو چیه بابا من فقط ازت اسم کوچکتو میدونم:)))

 

*گفت دلم تنگ شده برات باید ببینمت خونه ای؟گفتم جام عوض شده ولی بیا.ادرس دادم ک اومد و چهل و پنج دقیقه وایساده بودیم به حرف زدن و یه شربت تخمی هم دادم دستش برای پذیرایی و خود خدافظی کردنمونم نیم ساعت طول کشید و رفت.دلتنگیم کم شد ولی نه کامل.


*یه جای خوشگل پیدا کردم.بابام که فعلا تو فاز مخالفته و فک میکنه به خاطر خودم میگم باید جابجا شیم و اونو بهانه کردم.پلیس مگه دنبالمه؟:))


*فعلا تعهد کاری به جایی ندارم خرجم از شراکت درمیاد

موقعیت خوبیه برای جابجا شدن.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد