هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

وقتی تنهایی فشار میاره بهت از چشات میخواد بزنه بیرون

یه پسره رو اینستا فالو دارم پولدار کسخله :))) تنهایی میره سفر دور دنیا رو گشته واسه خودش هر چند روز یه جاست.خونه خودش توی آمستردام در حد یه چند روز می مونه و دوباره شروع میکنه.دوس داشتم بهش بگم تنهایی سفر میری حال میده؟بعد با خودم فک کردم دیدم من که یه عمری تنهام مگه هرکاری کردم با کسی بوده؟ مگه حال نداده بهم؟دیدم چرا!خیلیم حال داده:)))

مگه تنها کافه نمیرید؟تنها رستوران نمیرید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
الی 1401/04/14 ساعت 09:33 https://elimehr.blogsky.com/

تنها کافه میریم تنها رستوران میریم تنها سینما میریم خیلی هم حال میده

به منم حال میده

سما 1401/04/14 ساعت 09:48

نه من تنهایی کافه و رستوران نمیرم .سفر تنهایی هم دوس ندارم.تنهایی بهم حال نمیده
اصن من ادم تنهایی حال کردن نیستم

ای بابا یاد بگیر با خودت خوشحال باشی
دوست خیلی خوبه اونم پایه

جزر و مد 1401/04/15 ساعت 00:28

منم همیشه تنها میرم
سینما، کافه، پیاده روی، عادت کردم
حتی سینما رفتم تعجب می کردن چند سال پیش.

منم همینم.دوستام همکارامن و هیچوقت نیستن.دوس دارم فعالیتامو کنار دوستام داشته باشم ولی یا ریدم بهشون و رفتن یا درکل نیستن

امید 1401/04/15 ساعت 11:35

اتفاقا منم تنها کافه نمیرم
اصلا کافه نمی رم
من فقط چایی میخورم اونم کنار زن و بچه

Family guy

نرگس باران 1401/04/16 ساعت 08:38

یه بار ۷، ۸ سال پیش تنها رفتم پیتزا خوردم. خییییلی خوب بود! ولی خیلی با تعجب نگام کردن

هزاران بار وسط کارم رفتم و تنها غذا خوردم هیچکس نگام نکرده

نرگس باران 1401/04/20 ساعت 23:37

به گمونم غذا و ناهار با پیتزای اخر شب یکم فرق داره. پیتزای اخر شب برای خوشگذرونیه و معمولا تنها نمیرن. اونم نه الان. ۸ سال قبل.
کلا من خیلی حساسم به نگاه کردن و هیزگری مردها. زیادی رو اعصابمه

سخت نگیر گوه خور همه جا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد