هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

روح

من اونیم که همیشه حواسش به بقیه هست حال همه رو میپرسه یادش می مونه زنگ بزنه خبر بگیره از بقیه مثه یه روح نامرئی وار به زندگی ادامه میده و کسی حواسش نیس چی میگذره بهش.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا 1401/04/12 ساعت 23:24

چقدرم سخته محبت دادن و نگرفتن

محبت نه، به یاد بودن

. 1401/04/13 ساعت 08:24

خدای راسته ، تو ارشد یه دختر تو تیم ما بود اینجوری بود تولد رفقا گیر و گور درسی بچه های اکیپ و .. اهمیت میداد و پیگیر میشد ولی کسی حسابش نمی کرد
منم که متوجه بودم چون رو کراش داشت مجبور بودم مثل باقی رفتار کنم
خلاصه بی انصافیه
حقشون این نیست

اون بیچاره برای جلب توجه چقدر خودشو کوچک کرده! من دارم خانواده رو میگم، دوست و همکلاسی و اره و اوره که به تخممن و کون لق هرکی یادم هست و نیست.

N 1401/04/13 ساعت 11:13

میشه بگین چرا ۷ مین؟

قبلا مفصل نوشتم

الهه 1401/04/13 ساعت 22:16

منم همین حس دارم.
پوف

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد