هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

اینجا سایت سکسی نیست

اگه نثه من یوتوب جز لاینفک زندگیتونه فیلترشکنو روی سرور روسیه بذارید و از یوتوب بدون تبلیغات لذت ببرید.

منم نمیدونستم یکی از بچه ها نشونم داد عینکم رو چشمم بود اونم گوشیو گرفته بود نشونم میداد باید چیکار کنم حس ننمو داشتم که از تکنولوژی سردرنمیارخ


ب.ر.ن(بی ربط نوشت):

پیج یکیوفالو داشتم دیشب یه پیج دیگه دیدم فوضولیم کل کرد گفتم بذار فالوش کنم فوقش چیز نمیکنه دیگه فالو کردم سریع همون لحظه اکسپت کرد و ریکوئست داد اونم ساعت دو شب!اکسپت کردم بهم پیام داد محیا نمیخواستم بگم جانم گفتم سلام خوبی گفت این پیج که فالو کردی خانوادگیه میخواستم ببینی توش چیز خاصی نیست.گفتم ببخشید نمیدونستم (نمیشد بگم فک کردم فالو ندارمت،چون استوریاشو میبینم)الان انفالو میکنم.کلی قربون صدقش رفتم که انقدر مودب و مراقبه کسی ناراحت نشه ازش و انفالوش کردم.اونم سردراکانتش نوشت اکانت مال خانواده و فامیلاس خب قربونت برم من از اول مینوشتی من اینجوری شرمنده نشم.کاش کل کادر درمان عین این فهم و شعورداشته باشن و خودشونو تافته جدا بافته ندونن از اونورم حد خودشونم بدونن و خودشونو قاطی با پزشک حس نکنن.



ب.ر.ن۲:

بعضیاتون کم مونده کامنت کنید:محیا بازم بگو بازم بگو ابم داره میاد!حشرخوننه س اینجا مگه؟سایت سکسیه؟:)))))من اگه ننویسم انقدر بهش فک میکنم تا برم بهش بگم میخوام بکنمت.باید بنویسم تخلیه شه از مغزم بره بیرون.باید به چند نفر بگم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عامو مهدی 1401/04/12 ساعت 11:11

والا

امید 1401/04/12 ساعت 11:13

یه ادرس دیگه از خودت بهمون بده اینجا را بستند پیدات کنیم
ایمل مو که داری
راستی این الهه خانم وبلاگ نداره
فکر کنم خانم با کمالاتیه

الهه خانم که باکمالاته ادم درست حسابی ای هم هست، با تو رل نمیزنه خیالت جمع.
ها ادرس دیگه ایمیلمه 7min@tuta.io

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد