هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چشم به کون مهمان نداشته باشید

منم اگه دهه هشتاد نودی بودم حتما سکس با دختر رو امتحان میکردم حالا اگه سکس نشد ور رفتن هم قبوله. نمیدونم چرا وقتی بین دو تا دختر دخول طبیعی صورت نمیگیره بهش میکن سکس؟!سکس محسوب نمیشه که. مصنوعیم بخوای حساب کنی اسمش جیز دیگس‌.

بس که من چشم دنبال کون این دخترست اخرشم میده دست نااهلش:))))کاش شرایط فراهم شه اینو بکنمش :)))یعنی بکنمااااا اصن اینو میبینم فقط کردن این میره تومغزم.خیلی میش میاد که بخوام بقیه رو بکنم حیق مقدر نمیشه.

این روزا حالم زیاد خوش نیست.میدونید که من کلا حالم خوب نیس.با خودم خوشحال نیستم هیچوقت چون مغزم در طی سالیان گاییده شده.شما اگه دو سال سربازی داشتی من سال های سال سرباز بودم و تحقیر شدم.

نمیدونم ازمایش بابامو چیکار کنم.باید از اینحا برم.برم و بابامو ببرم جایی که انقدر استرس و فشار و دود و دم نباشه.دلم اسکله میخواد دریا ساحل،بندر انزلی مثلا.

شهرای جنوبی خوبن ولی گاییده میشی از کمبود امکانات و گرما،شمال سبزه هوا خوبه.ساز و اواز داره.


پ.ن:

من اینجا رو دارم که هرچی میخوام بنویسم جز دو نفر که خارج از اینجا منو میشناسن برای بقیه ناشناسم.اینجا چرک نویس منه نمیتونم تو مغزم نگهشون دارم اینجا مینویسم.من احتیاج دارم مغزم تخلیه شه اون بعد منه که هیچکس نمیبینه و ندیده.اگه حال نمیکنید مجبور به خوندن نیستید.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد 1401/04/11 ساعت 22:49

قلم نرم و دلنوازی دارید تو نوشتار تون دنبال آرامش بودن را می بینم

قربون عاقا

الهه 1401/04/15 ساعت 16:07

راستش میخواستم پیام ثبلیم به طور خصوصی باشه ولی هیچ گزینه ای نداشت
که تنها خودت بخونی
اونم برای اینکه ملت نیان زیر پست هات حمله کنند و چرت و پرت بنویسن.

برای پیام خصوصی میتونی از تماس با ما استفاده کنی پیامت خصوصی ارسال میشه و قابل تایید نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد