هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عاقامون جنتلمنه جنتلمنه

ها اینم بگم چرا اصلا پست سکس رو گذاشتم اصن اصل قضیه رو یادم رفت بگم.قضیه اینجوری بود که یک ابلهی پیشنهاد بلایند دیت داد که بیا با این پسره یه دیت برو. بلایند همون باکلاس کور خودمونه.بچه ها اشتباه محضه اصلا نکنید اینکارو تو رو به امواتتون قسم نرید!این کارا مال دهه نودیاس نه ما که راه میریم مفصلامون جرق جرق صدا میده.من خر شدم رفتم.حس خوبی نداشتما خر شده بودم نمیشد کاریش کرد

ارا بیرا و تیپ و فلان و منتظر بودم دیدم پسره با اهن و تلپ و فلان و بهمان الله الله از وجنات و تیپ و فلان. نگتا نشست رفت بالا منبر!از این ادمای سخنور بود با اعتماد به نفس نه اعتماد به سقف!من لال شدم رسما.قشنگ خودشو تو اوج میدید و فک میکرد کنفرانس علمیه عالی و بی نقص ادامه میداد یه حس گوهی داشتم.با اینجور ادما برخورد داشتید یه چالش درست کنید و به چالش بکشیدش اگه دیدید سعی داره خیلی مسخره از حرف خودش دفاع کنه و به کرسی بشونه حرفشو هرجوری شده بدونید عزت نفس پایینی داره و مثه یه ظرف توخالی میمونه مثه یه چیز ارزشمند از درونش محافظت میکنه کا شما متوجه توخالی بودن و بی عزت نفس بودنش نشید.

سرتونو درد نیارم اخرش هم دید من نه حرفی میزنم نه بحثی میکنم مثه بز دارم فقط نگاش میکنم گفت وسیله دارید؟گفتم اره و خدافظی کرد و رفت.همون لحظه اول هردو فهمیدیم به درد هم نمیخوریم.

روزم خراب شد.حس گندی داشت.بعد هم با دوستی قرار گذاشتم و خوب پیش نرفت و زنجیره ی اجتماعی مزخرفی رو تشکیل داده شد.

عصبی بودم باید سکس میکردم.دیگه حریف مکانیزم اجتنابی نشدم و به اکسم زنگ زدم و قرار گذاشتیم.پرواضحه اونجور که من میخواستم پیش نرفت.

به سکس هم کشیده نشد.انقدر عصبی بودم دیگه از خیرش گدشتم.سکسم میکردم ارضا هم میشدم  روحم ارضا نمیشد انقد عصبی بودم و پرخاش داشتم.

سکس خوب غیر از جسم باید روحتون هم ارضا کنه که با همون ارضای جسمی درست حسابی اتفاق میفته.اگه نشه بازم اعصابتون تخمی میشه.حالا سکس اون روز به دل من موند.

نظرات 14 + ارسال نظر
ivan 1401/04/07 ساعت 23:18

چرا پیچیده اش میکنی
بگو جیندا بازی خیابانی دیگه
مخصتر و مفید و ساده
مثه دامن کوتاه زنانه

نه با کسی که ترن انت کنه،وان نایت رو نمیگم

ivan 1401/04/07 ساعت 23:25

این تر آن شما که کلن کلاسش با ما فرق میکنه
مثه دیگ مسی تا شما روشن بشید ما غذامونم پختیم خوردیم حموم هم کردیم داریم می خوابیم
یه خانم بدون اصطکاک که روشن نمیشه بدون زمینه
ولی ما مثه جرقه به باروت یهویی انبار میره رو هوا

چرا تو انقدر عجولی پسر؟چیزی که مینویسم براتو چند بار بخون عجله نکن و فک نکن منظورمو گرفتی.دوباره بخون شاید چیز دیگه ای دستگیرت شد.
یکیو میبینی خوشت میاد ازش ترن آن میشی باهاش،دوس داری باهاش سکس کنی. مثلا قیافش تیپش موهاش همونجوری که تو میخوای،میبینیش تحریکت میکنه.دوس داری سکس کنی باهاش.
منظورم از ترن آن این بود.

الهه 1401/04/07 ساعت 23:29

اوه چه حس مزخرفی داشتی
اینجور مواقع باید به ی نفر بگی ۱۰ دقیقه دیگه بهت زنگ بزنه
از طرف خوشت اومد تلفن جواب میدی قطع میکنی
از طرف خوشت نیومد میگی ی تلفن بشدت اضطراری بود بایستی همین الان برم و د فرار ...
محیا نمیدونم چرا اونجور که حس میکنم خودخواهی منطقی نداری .
من اگر بودم بحث میکشدیم به مسخره بازی حداقل شب اون آدمم گه میزدم نه اینکه برا من خودنمایی کنه.
والا موندم چرا ۹۵ درصد مردا همینن تعریف از خود و گونده گوزی....
برای آروم و شدن هم رفتی باز سراغ ی اشتباه دیگه
باید ی کار دیگه میکردی تا اون حجم از حس بد تخیلی کنی.
من اینجور مواقع از جسمم مثل سگ کار میکشم
مثلا روی تردمیل دو میرم
یا ی مسافت طولانی پیاده روی
تا رمقی برام نمونه بیام بخوابم فقط.

همین که هردو مثه ادم نشستیم و دیت رو به آخر بردیم بدون اینکه بی احترامی کنیم بهم برای من بسه:))) من لال شده بودم اصلا نمیتونستم حرف بزنم.حتی یه کلمه پزشکی رو اشتباه گفتم و سریع اصلاحش کرد:)))))عنتر باید به روش میاوردم ادکلن که زده گند زده به پیرهنش و جاش شبیه شاش بچه مونده.
همونطور که تو جسمت رو با کار تنبیه میکنی من با سکس اینکارو میکنم.وقتی عصبیم باید سکس کنم.با یه بار سکس هم درست نمیشه.نه اینکه بگم ارگاسم نمیشم نه،ارگاسم میشم ولی به درد نمیخوره چیزی از خشم من کم نمیشه.دوس دارم به قدری سکس کنم تا به قول تو رمقی نمونه برام

الهه 1401/04/07 ساعت 23:42

شاش بچه

عن اقا

داداش ivan از بعد سال ۸۷ تو دیگه به روز نشدی.هیچی نمیدونی خداییش.دوره یاهو مسنجر یه دختر تو زاهدان جواب پی ام ات رو داده و دیگه بعد اون انگار خواب زمستونی بودی تا الان.چرا اینجوری هستی تو؟یه جور خاصی هستی.

وااای ترا :)))))تو چنین خوب چرایی؟همین الان توی کامنتا ذکر خیرت بود

لیلا 1401/04/07 ساعت 23:59

با دوس پسرم ۸ سال با هم بودیم، حالا یکساله تو کشاکش جدایی هستیم، هر چی میخوام برم با کس دیگه گوه میزنم، تو مرحله لاس عالی ام ولی ب محض اینکه طرف بخواد لمسم کنه فرار میکنم، با وجودی که به سکس نیاز هم دارم، چند مثل همین الان تو دیدمش اکسم رو حتی سکس کزدیم اما دیگه اون قبلی اون حرارته نبود، حس بدی دارم، من شدر و شوقم و میخوام کاش میشد برگرده

این رابطه فرسایشیتو تموم کن.سوگواری رابطتو تکمیل کن،ریکاوری کن،این بین نیاز جنسی داشتی وان نایت داشته باش یا نداشته باش یه مدت و صبر کن برای موقعیت مناسب

کو؟کجا؟

پست سکس

دیدم.الان میرم نظرم رو میگم

همه جوره عزیزی

X 1401/04/08 ساعت 00:20

کامل میفهمم
فقط باید سکس کنی تا خشم خالی بشه
اونم سکس خشن بدون رمانتیک بازی

افرین:))))
نادر و عجیبم نیست خیلی ها مخصوصا آقایون اینجورین

عامو مهدی 1401/04/08 ساعت 10:35

عامو اینجا چه خبره؟!!! چه بکن بکنی شده
خلووویی ها همه جمعن

بو زنا میاد :))))

ivan 1401/04/08 ساعت 10:45

تراویس
من کلا عاشق لاس زدنم
87 رو خوب گفتی
ولی درستش همون 80
تهرانی کپی کراشم بود که دخترا بینمون اختلاف انداختن و من دیگه اون آدم سابق نیستممحو در افق
اینجاهام که می پلکم فقط برای تفریحه
هیچ حسی شبیه تو نیست را من پول دادم به شاعر تا برای کراشم بگه

برو رو طناز طباطبایی

امید 1401/04/08 ساعت 13:19

بابا هر وقت عصبانی بودی بده مام بزنیم
ولی من یه بار در زمان یاهو میسنجر با یک خانمی چت می کردیم همین حرفها پیش اومد من مجرد بودم اون متاهل یک حرف جالبی زد که من بعدها تجربش کردم اون گفت سکس بدون عشق سکس نیست
واقعا اگه کسی را دوست داشته باشی حتی اگه به ارگاسم هم نرسی ازش لذت می بری
ولی برعکسش اصلا صادق نیست .... کاظمه

سکس با کسی که بهش حس داری یه چیز دیگس اون هیچی.بعضی وقتا سکس میخوای و کیس خوبی هم برای سکس پیدا میکنی و چیز خوبی میشه لذت میبری

امید 1401/04/09 ساعت 13:01

پس بده بزنیم

تو همون سکس با عشقو پیش برو :))

ivan جون نوکرم داداش.
حالا یه حالی به کوچولو بده،گناه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد