هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مثل تراویس باشید

دیروز یه چیزی خوندم مغزم پاشید روی دیوار!

اینکه خانمی توی ۲۲ سالگی توی سکس حامله میشه و به خاطر خانواده و عرف جامعه و همینطور خواست خودش بچه رو سقط میکنه.

خوشبختانه دوس پسرش مرد بسیار خوب و همراهی بوده و درتمامی مراحل کنارش بوده. عاشقانه دوسش داشته.

بعد از سقط دکتر بهش میگه شاید نتونی بادار بشی مجدد.

سال ها بعد با دوس پسرش ازدواج میکنه و باردار میشه اما دکتر از رابطه جنسی منعش میکنه.

میگه با اینکه سکس نداشتیم و من نگران بودم که چقدر شوهرم اذیت میشه ولی با این حال بی نهایت باهام مهربون شده بود و همش به شوخی میگفتم کاش من همش حامله باشم تا اینجوری بمونی.

شش ماهش که میشه دکتر بهش میگه میتونی رابطه رو شروع کنی.

با ذوق میره ارایشگاه و شب که شوهرش میاد بهش این خبر رو میده و اونم بی اندازه خوشحال میشه.

خودش میگه یکی از بهترین سکس ها رو داشتیم.

موقع شام گوشی پسره نوتیفیکشن میده بیست سی تایی و این دختره هم باز میکنه و میبینه یه خانمی نود های مختلفی برای پسره فرستاده .

پیام ها رو چک میکنه و میبینه قرار داشتن و از قرار معلوم مدتیه با هم هستن و سکس میکنن.

به قدری عصبی میشه و شوکه میشه پسره تا میگه برات توضیح میدم، دختره از پا میفته.

وسط داد و بیداد دختره میگه مادری که بابای بچه رو نخواد، بچه رو هم نمیخواد و یه بلایی سر خودم و بچه میارم که پسره عصبی میشه محکم دختره رو میزنه .

وقتی دختره میفته زمین فکر میکنه شوهرش میخواد دستش رو بگیره اما پسره فک دختره رو میگیره و میگه بار آخرت باشه همچین زری زدی.

پسره میره بیرون و دختره بیهوش میشه و وقتی بیدار میشه میبینه خونریزی داره 

بیمارستان که میرسه به شوهرش زنگ میزنن و میگن زنت اینجاس 

خلاصه دختره بعد از مرخص شدن از بیمارستان مدتی رو میره جایی خلوت میکنه و به مدت دو ماه ظهر و شب پسره با غذا و گل میره دنبالش.

تا اینکه میبخشتش و الان هفت ساله با هم هستن.

میگفت درسته گذشته تکرار نکرده و ما هنوزم عاشق همیم اما وقتی یادم میاد دلم میشکنه.

خیلی ناراحت شدم از خوندنش.

احساس کردم پسره زنش/عشقش رو به کیرش فروخت.

زنش رو واقعا به چی فروخت؟ دو ساعت رابطه؟ 

اگر زنه اینکارو میکرد چی؟ اتفاقا ازش پرسیده بود اگر من اینکارو میکردم چی؟! گفته اول تو رو میکشتم بعد خودمو!!!

بار دیگه بهم ثابت شد آدمی حتی اگر عاشق میشه به خاطر خودش عاشق میشه، چون سکس میخواد چون میخواد یکی دوسش داشته باشه.

در همه ی ابعاد همینه.

پل های پشت سرتون رو خراب نکنید آقاجان،  یه کیر و دو ساعت حال و هول ارزشش رو نداره.


نظرات 2 + ارسال نظر
یکی هستم 1400/08/18 ساعت 20:37

اونوقت درس اخلاقی داستان چی بود : عشق زندگی تون رو به ... نفروشین ای بابا

کلا هیچیتون رو به چیزی که قراره دو ساعت بیشتر طول نکشه نفروشید.

شادی 1400/08/18 ساعت 22:37

این مرده الان تراویس بود، تراویس مگه از زنش جدا شد؟

نه اصلا ربطی به تراویس نداره این که تعریف کردم، تراویس خیلی همسر خوبیه برای خانمش. توصیکم مثل تراویس باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد