هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خواهرم اونجات پیداس

من هیچوقت نفهمیدم این چادریا چیو با چی ست میکنن؟ همش زیر چادره که!

حالا مثلا من فلان شال و فلان روسری رو میخرم سیصد تومن، اونا هم سیصد تومن پول میدن که زیر چادره!

البته شایدم یه مزیت حساب میشه و هرچیز داغونی رو میشه پوشید زیرش :)))

دیده نمیشه که.

چیه بابا تا سر کوچه میخوایم بریم باید تیپمون درست باشه، یه چادر میندازن سرشون میرن سبزی میخرن پسر همسایه هم عاشقشون میشه :)))

بله دوستان برد واقعی رو اونا کردن.

پس خواهرم حجابت. 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام 1400/08/08 ساعت 22:42

عزیزم اینطوری نیست کاش حوصله داشتم از مصائب می گفتم

بگو باباجان تعارف نکن

. 1400/08/11 ساعت 10:50 https://sanayemaman.blogsky.com/

من چادری ام محیا. واسه دیده شدن که نه واسه دلم خودم همه چیم همیشه باید ست باشه
شین با سین ، بلوز با شلوار، مانتو با روسری، کیف با کفش
همه باید رنگهاشون ست باشه یا به هم بیان
روی همشون هم یه چادر سر میکنم

رضایت دل خودت مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد