هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گیسو پریشان

اون روشی بود که برای پرپشتی موها و اب پیاز بهتون گفتم؟

خیلی اوکیه ها خیلی جواب میده منتها صد دفعه موهاتو گردنت بدنتو میشوری ولی بازم بعد از انجام فعالیت میبینی بوی گند پیاز میدی! 

البته انگار خودت فقط متوجه این بو میشی :)) چون من هزار بار کله‌مو کردم تو حلق این و اون و گفتم بوی پیاز میدم؟ گفتن نه.


پ.ن:

در صورتی این روش روی موهاتون جواب میده که مشکل زمینه ای دیگه ای نداشته باشید. 

مثل سطح ویتامین پایین، مشکل هورمونی، مشکل تیروئید، ... .

اول اینا رو چک کنید بعد از این راهکار ها استفاده کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امید 1400/08/05 ساعت 13:03

یعنی رو کچلی مردا هم تاثیر داره
گفتی ابشو بگیرم بریزم تو یک اسپری و شبها بزنم به کله طاسم
یا جور دیگه ای بود؟

رو مرد ها که صد در صد تاثیر داره :)) چون روی داداشم امتحان کردم :))
من هروقت بخوام برم حمام یه پیاز کوچولو رو میندازم توی غذا ساز قشنگ خورد و خمیرش کنه یا با رنده ی ریز رنده‌ش کن بعد میریزم توی توری و آبش رو میگیرم و میزنم به کله‌م.
نمیشه نگه داشت توی شیشه یا اسپری، ماندگاری نداره

امید 1400/08/06 ساعت 08:51

چقدر وقت میزاری روی سر بعد میشوری
من یه بار با سیر این کار رو کردم کلی از موهام ریخت

اسکللللل کی با سیر اینکارو میکنه؟ :)))))))))))
نیم ساعت یه ساعت

امید 1400/08/08 ساعت 11:11

اخه من بچه ساده ای هستم
یه بار یکی گفت سیر خیلی خاصیت داره (البته خیلی سال پیش بود) منم گول خوردم رنده کردم و گذاشتم رو سرم
تا فیها خالدونم رو سوزوند بعد 15 دقیقه شستم
نتیجه باور کردنی نبود صبح که رفتم سره کار هرکی منو می دید می گفتم موهات کو دقیقا نصف شده بود

دیوانه :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد