هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ارامش

در مورد پست قبل باید بگم دوستان من آدمی رو که فکر میکردم ارزشش رو داره وارد زندگیم کردم و نتیجه چی شد؟ طلاق گرفتم.

تصمیم اشتباه ازدواج نتیجه‌ش چی میشه؟ یا طلاقه، یا ادامه دادن بالاجبار به هر دلیلی(نداشتن حمایت خانواده، رسم و فرهنگ غلط، بچه،...) ، یا سازش تا آخر عمر.

حرف من در مورد تمام آدم های سمی زندگیتون هست نه فقط جنس مخالف.

آدم های سمی چیزی جز ضرر براتون ندارن، نمیدونم چرا انقدر فحش دادید :)))

من بار ها و بارها دچار این اشتباه شدم و مطمئن باشید هیچکس ارزشش رو نداره که آرامشتون رو به خاطرش بهم بریزید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
. 1400/03/21 ساعت 21:09

اتفاقا پست قبل رو
عالی گفتید و کیف کردم و با اجازتون به اسم خودتون و آدرس وبلاگتون کپیش کردم تا ملت بخونن و فیض ببرن.

غلط کرد هرکی فحش داد...
دسته بیل نثارش

کاپی نکن عاقاجان، ما کاپی نمیخوایم

آدمها فقط یک بار فرصت زندگی دارند
این یکبار را باید زندگی کنن... تحمل کردنهای طاقت فرسا و روزگار گذروندنهای بدون دلخوشی واقعا اشتباهه... باید درست فکر کرد و درست تصمیم گرفت

واقعا باید درست تصمیم گرفت، چیزای جدی مثل ازدواج غلط و سمی ممکنه تباه کنه خود آدمی و عمر آدمی رو

امید 1400/03/24 ساعت 12:49

سلام
در مورد پست قبلی که نوشتی عشق همون بالا پایین رفتن هورمونه یه خاطره جالب دارم
زمان دانشجویی یک هم اتاقی داشتیم هیشه تو فاز عاشقی بود و من بهش قبطه می خوردم که چرا من هیچ وقت عاشق نشدم بعضی وقتا میرفت تو فکر و زانوی غم بغل می کرفت اوایل کاری باهاش نداشتم ولی بعد که بیشتر صمیمی شدیم یه روز گفت تو شهرمون یک دختر را میخوام خیلی دوستش دارم و دلم براش تنگ شده ... گذشت یه بار دیگه رفته بود شمال خونه پسر عموش بعد که برگشت دیدم دوباره پکره ازش پرسیدم گفت این پسر عموم یه دختر داره خیلی دوسش دارم عاشقشم این یک روز که ندیدمش خیلی دلم هواشو کرده ..... یه فامیل هم تهران داشتند هر وقت می رفت خونه اونا هم همینطور عاشق دختر اونام می شد خلاصه یه روز بهش گفتم بابا تو عشق را با راست شدن شومبول اشتباه گرفتی اگه این اسمش عشقه که من 24 ساعته عاشقم گربه هم از جلوم رد میشه عاشقش میشم
ولی یه چیز دیگه هم هست شما هر چیزی که بهش نرسی حتی حوردن یک خوراکی و یا شیرینی در موقعیت خاص این تو ذهنت می مونه و تا اخر عمر دنبالته و فکر می کنی اگه به اون خاسته ات رسیده بودی الان چه ها که نمی شد!!!!!!!!!!
دیگه به دست نیاوردن یک ادم که دیگه وا مصیبتا

ای بابا :))))) ازدواج کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد