هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کووید

نمیدونم این روزها دغدغه‌تون چیه؟

دغدغه ی من ساید افکت کوویده. نه خود کووید بلکه ساید افکت هاش!

روز و شب تو خونه نشستیم سعی میکنیم سر خودمونو گرم کنیم.

دور شدن از اجتماع باعث اضطراب اجتماع و گریز از اجتماع برای من شده.

نمیتونم با غریبه ها ارتباط برقرار کنم، از تماس تلفنی و دیدار حضوری ترس دارم.

دامنه ی لغاتم کم شده. محدود شده به کلمات روزمره ای که استفاده میکنم.

 بی حوصله و افسرده شدم.

رمق و انگیزه ای برای شروع چیز تازه ای ندارم. دوس دارم پیشرفت کنم و حس میکنم خیلی دیر شده و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که بشینم گوشه ای و بذارم بقیه ی عمرم هم از دستم بره.

ساید افکت کووید برای شما چی بوده؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد