هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تینیجر نباشید تو رو خدا، بزرگ شید

یکی از دوستام یه دوس پسر قشنگی پیدا کرده بود، اما دوس پسرش هی استوری میذاشت از کسایی که رفته بودن لینک ناشناسی که گذاشته بود و بهش ابراز علاقه کرده بودن.

دوست منم حرصش گرفت از من خواست برم دایرکت دوست پسرش.

هرچقدر گفتم شونزده سالت نیس نزدیک چهل سالته قبول نکرد.

متاسفانه خیلی بچه‌س و تینیجر رفتار میکنه.

منم متاسفانه قدیمی ترین دوستشم.

من رفتم دایرکتش و حرفای معمولی و دوستانه زدیم باهم، در مورد باشگاه و رژیم غذایی، راستش اصلا دوس نداشتم مثل تینیجر ها برم دوس پسرش رو امتحان کنم! خیلی حرکت زشتیه.

صحبت کردیم کمی و تمام شد.

توی اون مدت که صحبت میکردیم، دوستم هم مرتب بهش پیام میداد.

و دوستم میگفت جواب منو نمیده پیامای منو سین نمیکنه ولی داره با تو صحبت میکنه.

لازم بگم فقط داشتیم راجع به باشگاه صحبت میکردیم!! اونم در دایرکت اینستاگرام.

دیگه تا دو سه روز پیامی رد و بدل نشد.

تا امروز که من عکس پروفایلمو عوض کردم و اومد دایرکت و صحبت کردیم.

خیلی بیشتر شد صحبت هامون و منم به دوستم جهت اینکه بعدا منو متهم نکنه گفتم اومده دایرکتم و اونم گفت اسکرین شات بدم.

(واقعا شرمندم که دارید این حرکات بچه گانه ای که از من سرزده رو میخونید)

براش اسکرین شات فرستادم.

دوستم گفت بلاکش کن، میخوام برینم بهش و بگم که تو دوست من بودی و فرستادم بهش پیام بدی.

منم طبق گفته دوستم بلاکش کردم.

به پسره پیام داد و رید بهش، بلاکش کرد.

چند ساعت بعد گفت آنبلاکش کرده و پیام هاشو پاک کرده و الانم باهاش رفته بیرون.

(درواقع به دوستم زنگ زدم بهش و بهش گفتم کجایی؟گفت بیرونم.گفتم مزاحمت نمیشم.گفت نه میشناسیش جنس مذکره! و احساس میکنم روی اسپیکر بودپسره هم صدای من رو شنید و شناخت.)

من کاری به تخمی بودن ماجرا ندارم کمااینکه قصد رل زدن با پسره رو نداشتم، ولی احساس میکنم دوستم منو جلوی پسره خراب کرده.

به جای اینکه برینه به اون ریده به من!

هدف از کل این قضایا این بود که به پسره بفهمونه خائنه! اما چرا منو خراب میکنی زن حسابی؟!

تو میخواستی برینی به پسره چرا میرینی به من؟!

تا به حال انقدر احساس حماقت نداشتم، نه تنها منو مجبور به چنین کار تینیجر طوری کرد بلکه منو ضایع کرد و رید به من و به رابطش ادامه داد.

نمیدونم حسم اشتباهه یا اینکه شما هم با من هم نظر هستید؟


پ.ن:

دوستان پارتنرتون رو امتحان نکنید. این کار مال رنج دوازده سال تا پونزده ساله.

بخدا زشته. با این کار شما به دوس پسر یا همسر یا هر خری میفهمدنید که من بچم به بلوغ جنسی و اجتماعی نرسیدم و نمیتونم به تو اعتماد کنم و خودمم ادم قابل اعتمادی نیستم بلکه شکاکم هستم.

حتی اگر چتی پیدا کردید که همسرتون یا پارتنرتون با جنس مخالفش صحبت کرده بود به محتوا توجه کنید.

اگر جنسی بود که اختیار دارید.

اگر دوستانه بود بحث خاصی نبود همینجوری معاشرت کرده بود بخدا موضوعی نیس خشتکشو بکشید سرش.

نمیدونم حس مزخرفی دارم که قاطی این بچه بازیا شدم.

راستی...مرسی از کامنتای قشنگ قشنگتون برای پست قبل :* ماچ به لپتون

نظرات 5 + ارسال نظر

اوپس مگه مردم هنوز از این مدل امتحانا میگیرن از رفیقاشون؟

بخدا من نمیدونم...این تو همون سن چهارده سالگی متوقف شده.

mahee 1399/06/19 ساعت 23:14

نباید وارد بازیش میشدی.
منم حس خودت رو دارم؛ فقط تورو ضایع کرده در حقیقت!

اره واقعا.
فک کن با این سن خری که دارم همچین کاری کردم

گلی 1399/06/20 ساعت 00:07

چرا من فکر می کنم تو رو ضایع نکرده بلکه خودش رو ضایع کرده؟
میخواست ببینه طرف خیانت کاره و به فرض که خیانت کار از آب درمیومده می خواست باهاش بمونه؟ اگه آره که خودشو مسخره کرده نه تو رو. پسره هم احتمالا با این حجم از خریت دختره به ریشش می خنده و پایه های رابطه شونم سست شده و شک نکن.

من حس بدی گرفتم و بعد براش توضیح دادم ک متوجه نشد چرا ناراحتم! منم بیخیال شدم و گفتم حالا یه کاری براش کردم عیبی نداره.
اصلا اون اهمیتی به دوستم نمیده و این چیزا رو به عنوان شوخی و خنده میبینه.

عابر 1399/06/20 ساعت 11:54

خوب آره حق داری منم ناراحت میشدم، اگه اینقدر عاشقشِ دیگه چرا امتحانش میکنه خود آزاری داره.
در ضمن من فکر میکردم شما در استانه سی سالگی باشی دیدی مودب شدم نگفتم تو البته من یک قدم فقط موندم به چهل

عاشقشه* (هکسره)
در آستانه چهل نیستم، خیلی مونده تا چهل :)) ولی سن پیر خر
رو دارم دیگه :))

Bubble 1399/06/20 ساعت 17:18

اگ پسره عاقل باشه که دوستت درواقع خودشو خراب کرده
اگه ام ن ک چه اهمیتی داره
عاقا ولی این حرکتا دیگه خیلی خونوک بازیه

چی بگم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد