هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ای بابا

اصلا حالم خوب نیس، تو حلق کسی هم نبودم کرونا مرونا گرفته باشم -_-

نظرات 2 + ارسال نظر
امید 1399/06/10 ساعت 14:23

امیدوارم که نگرفته باشی
ولی خداییش این افشاگری ها در مورد اغداشلو و .... یه بدی داره
قبلا ادمهای عقب افتاده جامعه خطاهاشون بر ملا می شد بقیه این کارها رو به خاط فقر فرهنگی و مالی میدونستند اما اینها یه جور یه که انگار قبح قضیه میریزه و کسایی که میخواند از این رفتارها انجام بدهند براشون توجیح درست میشه

قربانت، نه نگرفتم.
این چیزی که گفتی به نظرم زیاد ربطی نداشت...افشاگری در مورد افراد بزرگ باعث میشه تجاوز به منصب و موقعیت اجتماعی و ثروت و فرهنگ و ... .ربطی نداشته باشه. باعث فرهنگ گذاری مثبت میشه، اون کسی که قربانی شده فرصت و جرئت و شهامت این رو پیدا میکنه بگه من توسط این شخص که ازش بت ساختید قربانی شدم، مورد تجاوز قرار گرفتم(چون بسیار کار شاقیه و حتی تا ده جلسه روانکاو هم نمیتونه ازشون حرف بکشه و از یاداوری خاطره زجر میکشن و خیلی هاشون دچار استرس پس از سانحه یا ptsd میشن). همین دو تا حسن داره: یکیش اینکه بقیه قربانی ها جرئت پیدا میکنن و صحبت میکنن و میگن براشون اتفاق افتاده و فقط یه بار نبوده و استاد پدوفیله واقعا.مشکل روان داره، پیگرد قانونی میشه.
دوم اینکه هرکسی اعم از استاد دانشگاه و پرفسور و فلان دکتر و فلان دوست بابام که کتابخونه و دوست دوست پسرمه و این حرفا نداریم، همه میتونن ذهن کثیف و بیماری داشته باشن و باید مراقب بود.

عابر 1399/06/12 ساعت 13:25

اول اینکه امیدوارم خوب شده باشید. دو اینکه کامنتت در جواب امید لایک داشت. لایک

ژااان ژاااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد