هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کون تنگ کی بودم من ؟!(ویرایش شده)

خب رفتم کونمو تنگ کردم و براتون سه چهار تا مینی سریال گذاشتم از اونجایی که لاستیکی پسر نداشتم تو بلاگ اسکای :)) دسته بندی موضوعی نداره و تو هر صفحه یه مینی سریال همراه با توضیحاتش و سال ساخت و ژانرش گذاشتم.

حالا فردا هم این پست رو اپدیت میکنم.

امیدوارم لذت ببرید و خوشتون بیاد :* 

(بچه ها روی این لینک ها کلیک کنید به صفحه سریال هدایت میشید و اونجا خلاصه و اسم فیلم و توضیحاتی در موردش هست و لینک های دانلودش.)

''روی این لینک ها بزنید چیزی دانلود نمیشه هدایت میشید به صفحه ی هر سریال.''


صفحه اول

صفحه دوم

صفحه سوم

صفحه چهارم

صفحه پنجم

ماچ به کلتون :*


پ.ن:

خیلی دوس دارم یه پست در مورد بقیه متجاوزین اهل هنر و همینطور مدیر ارشد دیجیکالا بذارم. مخصوصا اغداشلو و احمدی.

نظرات 2 + ارسال نظر
Bubble 1399/06/06 ساعت 07:55

جوون
مقسیی
میش اسماشم بگی

بزنی روی هر لینکی صفحه برات باز میشه هم اسم و خلاصه فیلم هست و هم لینک دانلود

لیلا 1399/06/11 ساعت 01:05

مرسی ازت دختر هفت طوری

:****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد