هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گم شده

مال همه با شاتوت چیدن و توت چیدن و دلبری کردن از یار و مخ زدن با یکی دوس شدن ، 

مال ما با بیا تو اتاق سی پی آر یه مطلب خصوصی هست که باید عرض کنم و  سوتفاهم براتون پیش نیاد و من بهتون علاقه ای ندارم و نخواهم داشت بود.

وقتی هم بهش گفتم تو اینجوری گفتی اونجوری گفتی ، گفت : خب بگم! من با همکلاسیای دانشگامم اینجوری بودم ! توی دانشگاهم سر این چیزا سوتفاهم پیش اومد برای همه ! 

البته فرق مال همه و مال من این بود که من دوس داشتم باهاش دوس شم ولی به خاطر کوچیک کردن خودم بهم گفت گمشو ! 

منم گم شدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا 1398/04/05 ساعت 22:10

محیا به نظرم خیلی صبوری
میتونم بگم ادم مغروری نیستی
چون راحت از اشتباهاتت یا جاهایی که رجکت شدی می نویسی

این بهترین چیزی بود که امروز شنیدم و حالمو خوب کرد.
مرسی ازت.

فرشته 1398/04/07 ساعت 09:55

خدا بکشه این حال بهم زن های سوتفاهم ایجاد کن رو

نسترن 1398/04/17 ساعت 12:15 http://above-sky.blogfa.com

فدا سرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد