هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تولدم

از بی ذوقی دوستام دلم به درد اومد .

برای تولد هر کدومشون یه جوری سوپرایزشون کردم .نه انقدر بزرگ ولی سوپرایزشون کردم و سوپرایز شدن .

بعد امروز کادوشونو گرفتن دستشون و گفتن تولدت مبارک.

خیلی بیمزه و لوس :/

انگار اون چند هزاری که خرج شده بود توی گلوشون ماسیده بود و نمیخواستن بدهکار کسی باشن ! 

زبونم نچرخید بگم نیاز به جبران نبود و اگر کاری کردم از روی علاقه و دوس داشتن بوده .

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس باران 1398/03/26 ساعت 17:08

تولدت مبارک
نظر پست قبلیم نیومد برات؟

shayan 1398/03/26 ساعت 17:22 http://florentino.blogsky.com

سه سال متوالیه داره همین بلا سرم میاد. حس میکنن فقط بده بستون پوله و باید اون n تومن کادو رو با n تومن کادو جبران کنن. گاهی فکر میکنم درکی از حس ندارن.

یه تولدت مبارک هم آخر کامنت باید بگم دیگه، نه؟

شارمین 1398/03/26 ساعت 18:56 http://behappy.blog.ir

سلام.
تولدت یه عالمه مبارک خانوم دکتر.

دوستات کلا آدمای بی ذوقی هستن یا به تو که رسید استثنائا بی ذوق شدن؟!

مهدی 1398/03/27 ساعت 11:19

این مشکل رو من هم داشتم و دارم.
انگار فقط منتظرن روزش برسه و یه تولد مبارک و 2تا دعای خوب و تکراری
اههههه ادم های بی ذوق و ضدحال

ها کاکو ، نمیدونن میتی جون چیکا کنن

تولدت مبارک
تولد... تولد... تولدت مبارک.. مبارک... مبارک... تولدت مبارک...

شایداینطوری مدنظرشون نبوده... بلد نبودند چیکار کنند..
شایدم یه سوپرایز بیمزه و یخ بوده که به دلت نچسبیده

نل 1398/04/01 ساعت 00:07

برای من همین کار هم نکردن.صرفا چندتا دوست تلگرامی تبریک گفتن و یک شخص خیلی غریبه وقتی فهکید تولدمه.بهم کادو داد
خیلی غمگینم که همه میدونستن تولدم چقدر مهمه برام ولی...
شاید اخرین فرصتشون بود برای شاد کردن من...

حوا 1398/04/01 ساعت 09:34

باز خوبه یادشون بوده و تبریک گفتن و کادو دادن
دوستای من که حتی یادشون نمیاد کی تولدم بوده... وقتی تولدشون میرسه و سورپرایز میشن اونوقت میگن ای وای ما تولد تو یادمون رفت و هر هر میخندن...
امسال به خودم قول دادم منم یادم بره هر چند نمیره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد