هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

احمق

من مثه خر میرم شیفتامو برای اینکه با این عنتر خان باشم جا به جا میکنم اونوقت میبینم شیفتشو جا به جا کرده و نیستش .

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم 46 1398/03/16 ساعت 15:36

حالا خوبه خودت میگی مثل چی؟(با عرض پوزش)

بهتر این رو پیدا می کنی گور پدر باباش

به دل نگیر
کار خیلی واجبی داشته از دلت در میاره

کجایی دختر خوب؟
چند روزه نیستی
هی صبوری کردم گفتم شیفت هستی و خسته ای و ... ولی الان خیلی دلم برات تنگ شد یهو...
برای اون وقتایی که روزی چند تا نوشته میزاشتی
من دائم میومدم و هربار با یه پست تازه روبه رو میشدم... یادش به خیر

بالاخره تموم شد! حدودا از صفحه ۲۰ خوانندتون شدم. اینقدر خوبید که چند روزه نشستم و از ب بسم ال... شروع کردم به خوندن. کل ۱۱۵ صفحه رو
باید بگم حیف که تموم شد!

mahee 1398/03/25 ساعت 12:58

چطوری هفت؟
خوبی؟ زنده ای؟
چرا نیستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد