هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عشقا

سلام عشقا :))

عنتون گرفت یا نه ؟! :)) یه بگایی خاصی توی جمله سلام عشقا هست :)) هر ننه قمری رو میبینی توی اینستا میگه "سلام عشقا".

سلام خرمگس ! سلام شتر ! سلام گوریل :/

*در رابطه با کلاسای پرورش ذهن که یه سری دنبالش بودن ، چرخزنان داره کلاس برگزار میکنه بچه ها ، اگه میخواید برید پیجش و ثبت نام کنید .

**من معتاد چاییم :/ ینی دیگه کم مونده تزریق کنم :))

***این کلیپ مسخره بچه پولدارا رو دیدید ؟ :/ که چی مثلا ؟! موهاتو زرد میکنی آبی میکنی از روی دو تا جوب میپری لباساتم که ماشالا یه تیشرت و شلوار لی پوشیدی میگی اومدم شادی و امید تزریق کنم ؟! تا حالا گشت ارشاد چوب نکرده تو کونت ؟! 

****یه دختره هست تخصص قلب داره میاد بیمارستان ما ، مقنعش همیشه تا نصف سرش عقبه و موهاش رو کج میزنه روی یه چشمشو میگیره :)) خیلیم خوشتیپ و خوشگل میگرده روپوش سفیدم میپوشه خوشتیپ تر میشه .

یه بار یکی از سوپروایزرا بهش گیر داد که خانم عزیز این چه وضعیه ؟! این دختره هم گفت ببین من نه از شهرتون خوشم میاد نه از شرعتون خوشم میاد نه از بیمارستانتون، بذار مقنعه من همینجا که هست باشه عقب تر از این نره و شیفتامو بیام :/ 

این سوپروایزرم خیلی ادم باحالیه گفت نه نه شما شیفتاتو بیا قربون دستت :)) 

خدایی دختره کارشم خوب بود .

*****دیگه اینکه کونی نباشیم . تامام .


نظرات 3 + ارسال نظر

خوبی مهیا جان؟

امید 1398/01/27 ساعت 10:31

ای کونی

امید 1398/01/27 ساعت 12:33

نا قلا
این چرخ زنان پیج خودته
کلیپش که حرفا خودتو تکرار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرخزنان یه برند محسوب میشه از خدامه مال من میبود :)) اخه چی من به چرخزنان میخوره مغز نخودی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد