هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شومیز موخوم

باید بگم که شومیز قیمتش نجومی رفته بالا ! ساده ی ساده هیچی نداره تازه قیمتش صد و خورده ای ! 

نظرات 4 + ارسال نظر

والا من دیروز یه کفش قیمت کردم اصلا مغزم سوت کشید
کی قیمتا اینطوری شد
من کلا پا برهنه راه میرم اگه قراره برای یک جفت کفش یک میلیون و چهارصد هزارتومن پول بدم
اخه کی اینطوری شد ؟ یعنی قراره چطور بشه؟
یعنی من دیگه نمیتونم حتی یه جفت کفش برای خودم بخرم؟

mahee 1398/01/19 ساعت 18:21

همینطوره که میفرمایید و البته از قبل از عید اینجوری شده

اعظم 46 1398/01/20 ساعت 02:00

چی ارزونه همه چیز گرونه

mahee 1398/01/20 ساعت 14:37

جواب کامنتت
بیشتر از روی کنجکاویه تا باز کردن سرصحبت!
البته لحن گفتن و اینکه کی داره ازت سوال میپرسه رو نباید نادیده بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد