هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

نواربهداشتی

بچه ها یه سایت بی تربیتی پیدا کردم کولاک ! سایت "روم به دیوار" فوق العادس ! کاندوم و نوار بهداشتی و ... . کمتر از یه ساعت میرسونه دستتون .

حالا حالا حالا یه طرح باحالی زده برای سیل زده ها :( فقط و فقط برای نوار بهداشتی ، که شما در صورتی که بهشون اعتماد دارید هر چند تا که دوس دارید از سایتشون با کد تخفیف komak نوار بهداشتی برای سیل زده ها میخرید .

بذارید توییتشونو براتون کپی کنم :


"‏نمیدونم چقدر بهمون اعتماد دارید. ولی اگه دارید، میتونید با کدتخفیف ۳۰ درصدی komak از لینک زیر نواربهداشتی رو به قیمت خریدمون از ما بخرید تا ما همه خریدها رو به مناطقی که نیاز دارن ارسال کنیم.

ممنون میشم اطلاع رسانی هم بکنید شاید کار بزرگی انجام بشه."

https://t.co/5h2qIyq3Jy‎ https://t.co/RqmAomthSz‎



نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم 46 1398/01/14 ساعت 00:34

واقعا یکی از نیازهای واجب هر خانواده بخصوص دختر دارهاست خیلی خوبه

تازه بعضیا هم میگن کالای لوکسه و نیازی نیس! نفهمن نفهم

mahee 1398/01/14 ساعت 17:09

دمشون گرم
کالای کولکس!! چه حرفا! زن نیستن که بفهمن وقتی پریود میشی چه درد جسمی و روحی ای تحمل میکنی و نمیتونی از هر وسیله ای به عنوان پد بهداشتی استفاده کنی. اگر کسی بهشون یاد نداده این چیزارو دلیل بر کم اهمیت بودنش نیست.

مرتیکه پریود نمیشه حالیش نیس دیکه

. 1398/01/17 ساعت 09:06

این جنگ توییتری مربوط به نوار بهداشتی یه دونه دیگه از اون بازی های مسخره است که مثل همیشه یه واقعیت معلوم و مبرهم (نیاز ضروری و اولویت دار نوار بهداشتی)است که در جدال انکار عبدالک..مرادها و بزرگ نمای ک.. لیس ها ب فنا میره و ته ش مثل همیشه دودش به چشم ملت مصیب زده رفته و خواهد رفت ...

کاری به این کارا ندارم اما چون مسئولین عمدتا اقا هستن نیاز اولیه رو اعم از پتو و غذا و اب و گرمایشی میبینن و درکی از مشکلات بهداشتی خانم ها ندارن ! یه جورایی گاون

یک زن 1398/01/18 ساعت 10:06

اتفاقا آقایونی که تو هلال احمر و آتشنشانی هستن خودشون خیلی به این موضوع اهمیت میدن، من خودم تو یه کلاسی ازشون شنیدم. حتی همین آقایون میگفتن که قرص جلوگیری هم تو این مواقع خیلی خیلی لازمه که به دست آسیب دیده ها برسه، چون خیلی از خانومهایی که جلوگیری میکردن با قطع قرص تو این شرایط پریود میشن به طور ناگهانی و اونم یه مصیبت میشه براشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد