هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بین التعطیلین لعنتی

در این بین التعطیلینِ بیمزه و کدر تهران ، لحاف لیموییم رو دور خودم پیچیدم و با یه لیوان چای و یه دیگ افسردگی پذیرای خودم هستم .

فکرم خیلی مشغوله و نمیتونم تمرکز کنم .

در این بین التعطیلین بارونی تهران ، به چای پناه میبرم .

به خودم فکر میکنم .

به زندگیم .

آه...درست شو دیگه ! زندگی لعنتی .

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 1397/09/03 ساعت 23:07

الهی زندگیت زود زود روبراه بشه و حالت خوب.

:(

انشاله درست میشه
روزهای سخت میگذره و روزهای روشن تر و دوست داشتنی تر میاد
انشاله که خیلی زود از شادی های بینهایتت مینویسی و اصلا یادت نمیاد اینهمه افسردگی و رخوت را

حوا 1397/09/06 ساعت 08:41

این لحاف لیمویی همینه که تازه خریداری کردی

بهتره به جای پیچیدن لحاف لیمویی بری پیاده روی و ورزش... برای بهتر شدن روحیه و بار نگذاشتن دیگ افسردگی خوبه...
اینقدر هم چای نخور توی این هوای سرد... آب بدنت کم میشه چروک میشی....

کجا موندی دختر جان
هی رفتم و اومدم در سکوت منتظرت شدم
دیدم فایده نداره
باید بیام بنویسم ... ببینم این دختر کجا مونده

MJ 1397/09/10 ساعت 22:55

بیشتر از یه هفته است که پست جدیدی ننوشتی !
امیدوارم حالت خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد