هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

کسخلیت

خب عین این کوالا های اسکل رفتم با کراشم صحبت کردم .

رسما رد دادما .

هیچ چراغ سبزی تو حرفاش نبود . 

گفتم یه مدتی نیستم و این حرفا ، اخر حرفام گفتم برم ؟! دارم میرما ! نیستم تا ده روزا !

خندید و دو تا دستاشو رو به روی هم گرفت و گفت اره از کنار برو :))

یهو بارون گرفت ، یه کیت کت برداشتم و حساب کرد و گفتم برم گفت اره از کنار برو خیس نشی :)) به کیت کت فک کن برمیگردی .

دیگه رسما پس از این مکالمه که بهش فهموندم کسخلم ، رامو کشیدم و اومدم بیرون و رفتم سمت ماشینم .

باید بگم عن ترین حس عالم رو دارم .

حس پس زدگی ! همون حسی که بعد از رفتن هشت داشتم .

احساس میکنم قلبم شکست .

خیلی اعصابم خورد شد . چرا منو نخواس ؟! من چه مشکلی دارم ؟ 


نظرات 4 + ارسال نظر
احسان 1397/07/17 ساعت 21:09

کلمه پس زدگی که میاد به شدت حالم یه جوری میشه
خیلی حس بدیه، خیلی.

خیلی :)))
ولی الان متوجه شدم که متاهله :))) و خدا رو شکر که بیشتر از این پیش نرفتم

همچین پس ام نزده
یه جورایی گفته باز بیا

نه بابا اخرش گفت ده روزه دیگه برمیگردی کیت کت میخری دوباره .
تازه چند ساعته فهمیدم که متاهله و متعهد ک پایبند :)) خدا رو شکر از این جلوتر نرفته بودم آبروم میرفت :))

صحرا 1397/07/18 ساعت 04:09

Why are you so obsessed with guys?
Pull it together, Mahya!

:(

مطهره 1397/07/18 ساعت 10:40

تو اون پستای قبلی گفته بودی که خیلی لوس بودی وناز داشتی واینطور چیزا؟؟بعداز 8 از بین رفتن وشخصیتت تغییر کرد یا نوشته هات فرق دارن؟

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد