هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خیلی نوموسه عامو

بهم ریختگی هورمون هام بدجوری روم تاثیر گذاشته و فقط خودمم که دارم خودمو کنترل میکنم .

خیلی خیلی خیلی دارم خودمو کنترل میکنم .

اگه از فردا شنیدید یه دکتری بوده که به جرم تجاوز به مریضاش دستگیر شده اون منم ! 

یا یه دختره که هر کی از جلوش رد میشه رو میکنه اونم منم ! 

نمیفهمم خودمو :/ 


پ.ن :

چیزای گرم و تند و اینا نباید بخورم :/  


ب‌.ر.ن:

به این یارو که هیچ اسمی براش انتخاب نکردم و "صرفا" اینجا بهش میگم پارتنر ، تیکه انداختم میگه پسر حرمت داره نه لذت :/ 

جمع کن بابا عامو معلوم نیس با چند نفر خوابیده :/ مرتیکه نوموس :/ 

راستش اینو که گفت یاد هشت افتادم .

پرت شدم به اون وقتا .

نظرات 1 + ارسال نظر
mahee 1397/07/10 ساعت 19:11

خصوصی
دقیقا منم همینجورم...میزان خواستنم خیلی زیاد میشه و کلافم میکنه. برای همین سعی میکنم هی سرمو گرم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد