هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ایران خودرو

جدا میرید از ایران خودرو ماشین میخرید ؟! 

میتونم گوسفند صداتون کنم ؟

نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا 1397/07/04 ساعت 14:52 http://roga2.blog.ir

گوساله هم میتونی صداشون کنی.

گوسه پند زیباتره

. 1397/07/04 ساعت 15:31 http://fidgety.blogsky.com

میدونی خسته ایم .پولی برامون نمونده که ماشین بخریم ولی خوب یادمه دفعه قبل که دولت فخیمه روحانی با قسطی دادن ماشین کمپین نخریدن خودرو بی کیفیت رو نابود کرد به خلق الله میخندیدیم که سخت حقیرن ولی امروز با دلار20 هزارتایی من که دیگه نمیخندم بهشون.

هنوزم سخت حقیرن !

نسیم 1397/07/04 ساعت 15:59

من یک گوسفندم چون با این پول هرگز بتونم از بازار آزاد ماشین بخرم، سری قبل دنا ثبت نام کردم امیدوارم با چند ماه تاخیر بتونم ماشینمو بگیرم، تو راه بهتری سراغ داری بگو همونو انجام بدیم...امکان مهاجرتم ندارم

واقعا توجیهتون خنده داره ، دیگه هرچی گرونی و نداری سرتون بیاد حقتونه ، بیچاره مایی که به پای شما میسوزیم .
راه حلشم واضحه .

نسیم 1397/07/04 ساعت 23:38

راه حلش خرید دلاره یا طلا؟؟؟؟

تعجب میکنم ! هنوز دنبال خریدی ؟!

نسیم 1397/07/05 ساعت 06:52

تعجب میکنی!!!! پس انداز چند ساله ام طی 6 ماه اخیر جلو چشم یک بیستم شد، قبل از عید تا اواخر تیر دنبال برنامه ام برای راه انداختن کارم باهاش بودم بحران شروع شد و راه اندازی اون کار نتیجه اش فقط ورشکستگی بود، منم رفتم تو مد روشنفکری و نخریدن همه گفتن طلا بخر، دلار بخر گفتم نه نه نه......
الان نتیجه اش چی شد، حاصل چند سال بدبختی و زحمت و حتی از شکمم زدن شد شندرغاز.....
آقا این شعارها روی من یکی دیگه بی اثره چون غیر این پول هیچ پشتوانه ای نداشتم و ندارم.....
کاش 6 ماه زودتر گوسفند میشدم،خدایا چرا زودتر گوسفند نشدم.....

نمیدونم امثال شما چرا رو اوردن به خریدن سکه و ماشین و بدبخت تر کردن ملت !!
شاید بد نباشه بدونی راه های دیگه ای هم برای سرمایه گذاری هست .
الان وقت خریدن سکه و ماشین صفر نیس . بخری هم دو سر ضرره !

نسیم 1397/07/05 ساعت 11:23

راه دیگه مثلا تو بورس سرمایه گذاری کنم، اینکارو قبلا کردم و همه اش ضرر دادم، نه تنها من دوستام که چند ساله با دانش بورسی دارن کار میکنن ضرر دادن و دارن میدن....
خواهش میکنم راه دیگه بلدی به منم همین جا بگو

الان اشتباه ترین کار ممکن سرمایه گذاری در بورسه .
علت ضرر دادنتون فقط و فقط آشنا نبودن با راه های سرمایه گذاریه . با چند نفر که تجربه دارن مشورت کنید یا کتاب های مربوطه رو مطالعه کنید .
منم مثل شما کار رو سپردم به کاردان .

مهدی 1397/07/05 ساعت 14:10

اصلا وقت خرید و غارتگری نیست!
نمی دونم چرا خودمون هم افتادیم به جون خودمون و نمیفهمیم که اینجوری همه با هم و زودتر میریم تهِ چاه!!!
نمیخوام بگم اگه کم بخریم یا ارز و طلا نخریم, درست میشه. ولی حتما که بی تاثیر نیست.

لایک میتی جان فقط لایک

tarane fn 1397/07/06 ساعت 01:19

ما قبل گرونی ها میخواستیم ماشینمون عوض کنیم تمیز موندیم تو گل

اخی :***

احسان 1397/07/06 ساعت 02:14

می تونم یه سوالی ازت بپرسم؟
الان فرض کن تو دستت یه هزاری داری که بهت میگن هر ثانیه داره ارزشش کم میشه.
خب چیکار می کنیش تو؟
یا باهاش میری خرید بیشتر از مایحتایج چون تا فردا همونم باهاش نمیدن، یا میری سکه و طلا و دلار می خری، یا حتی ماشین.

این کجاش سرمایه گذاریه؟
عین منطقی فکر کردنه.
مگه مردم باعث شدن دلار بره بالا؟
مگه منابع عظیم ارزی دست مردمه؟
دولت می تون همین الان اینقدر ارز بریزه تو بازار که تقاضا رو سیر کنه و قیمت بیاد بالا، ولی نمی کنه به هر دلیلی.
خب مردم هم جون کندن برا پولشون.
به شخصه پول زیادی دستم بود می رفتم گونی سیب زمینی می خریدم تا اینکه الکی دستم بمونه پشکل بشه.

من اصلا مخالف تکنیک های مهارسازی بی ارزش شدن پول نیستم .
شما میتونی بری طلای آب شده بخری !
میتونی بری طلای دست دوم بخری !
چرا نمیری زمین بخری ؟!
چرا دامن میزنید به یه سری از چیزها که حباب رو بیشتر کنید ! چرا دلار ؟! چرا ماشین ؟! چرا سکه ؟!

نسیم 1397/07/06 ساعت 09:09

خانوم دکتر، طلا رشد قیمتیش مثله سکه بوده آب شده و دست دوم هم نداره، زمین که اصلا الان با این وضع مصالح ساختمونی که نه تنها قیمتش به فلک رسیده بلکه اصلا پیدا نخواهد شد، زمین ی سرمایه گذاری خیلی خیلی بلند مدته در ضمن پول زیادی میخواد، بورس هم میگم عزیزم من با کسایی کار کردم که سالهاست دانشش رو دارن و دارن کار میکنن رشد الان بورسم فقط بخاطر هجوم مردم بوده وگرنه بورس الانم داره ضرر میده...

دوست عزیز هر کاری دوست داری بکن !
نرود میخ اهنین در سنگ !
تامام .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد