هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

لعنت بهت

اصن هر موقع این کراش بالای چهل سال لعنتیمو میبینم حالم خراب میشه .

یه حس نرسیدن ، یه ناموفقی ، یه کصافت مزخرف چرا تو مال من نیستی خاصی دارم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1397/05/13 ساعت 12:11 http://pitek.blog.ir

سلام
زندگیتون رو بر حسب خیال و ارزو پیش نبر!!
گیرم ایشون دست یافتنی! اخه اختلاف سنی تون خیلیه!! بعدا حتما توی زندگی مشکل میخورید!! بعدش جدا از اون اینطور اشتیاق از طرف شما اگه ظهور بیرونی داشته باشه و اون بفهمه ممکنه از این شرایط سوء استفاده کنه!!
توی مدینه فاضله زندگی نمی کنی!! اینجا ایرانه!!
کراش چیه !! برید زندگی تون رو بکنید!! یا ذهنیت دختر دبیرستانی به عشق و... نگاه نکنید!! دوباره ضربه روحی میخورید یه وقت!!
نمی دونم چطور فکر می کنی یا معیارات چیه!! ولی فرصت های اینده ات رو به خاطر احساس زیاد دبیرستانی از دست ندید!!

دلتون شاد خانم دکتر !!

سلام وحید عزیزم خوبی ؟ کجایی پسر دلتنگتیم .
نه بابا یه کراش سادست . وقتی خودش متعهد و متاهل ، صد در صد هیچ کاری باهاش ندارم و ابدا متوجه نمیشه که من بهش علاقه دارم .
و به نظرم خیلی حرکت تینیجریه که بخوام به خاطر اینجور چیزا کیس خوب رو رد کنم (البته اگه کیس وجود داشته باشه)

Va hid 1397/05/13 ساعت 23:11 http://pitek.blog.ir

سلام
حالت خوبه خانم دکتر؟!!
چقدر دست کم میگیری خودتون رو!! نمیخوام این حرف رو واسه خوشایندی خاطر شما بگم! ولی واقعیت اینه شما یه خانم دکتر هستید و خیلی ها آرزوشونه با دختری با یه دهم جایگاه اجتماعی شما ازدواج کنند حالا پزشک که باشه که دیگه بسیار جایگاهش بالاتره!! اینو من نمیگم نگاه جامعه اینه!! بعدش کلی خانم های که متارکه کردند فرصت ازدواج مجدد براشون پیش اومده ! قطعا برای شما هم پیش میاد !! نمی دونم از سر شکست نفسی حرف می زنید یا اعتماد به نفستون اومده پایین!! در هر صورت قدر خودتون رو بدونید!! شاید الان خیلی ها برای دوستی پا پیش بزارن!! اونم به خاطر جوونی و .... اما تهش هیچی نیست!! چون زمانی که کم کم سن بره بالا میرن سراغ یه جوون دیگه!! چون نه تعهدی هست و نه وجدانی!! شاید بگی فرهنگ ها و دیدگاهها متفاوته!! ولی ربطی به فرهنگ ها نداره!! جامعه ای که منفعت گرایی بدون اخلاق حاکمه !! باید هوشیار بود!!
این یه واقعیته تا واسه خودت ارزش قائل نباشی کسی برات ارزش قائل نیست!!

وبلاگ شما رو دوست دارم چون یکرنگی و صداقت توش موج میزنه!!

بهترین ها از ان شما!!

سلام وحید جان خوبی ؟
راستش اعتماد به نفسم خیلی اومده پایین دیگه حاا و حوصله اون لوند بازیا و جوگول بودنا رو ندارم .
اره واقعا این حرفتو باید طلا گرفت اول باید برای خودت ارزش قائل باشی .
مرسییی عزیزم لطف داری همیشه لطف شما شامل حال من شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد