هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بی ابرویی

داشتم میگفتم که من عاشق آقای رزاقیم ، کی ها شیفت میاد ؟!

که یهو داد زد گفت اقای رزاقی شما کی ها شیفت میای ؟! 

رزاقی گفت روزای فرد شب ، مثل همیشه !

یهو بهش گفت این دختره دوس داره با تو شیفت بیاد .

رزی هیچی نگفت .

من آب شدم رفتم توی زمین :))))

بعد یهو جوری که رزاقی بشنوه برگشت بهم گفت نه رزاقی اینجوری نیست ، جای باباته :/ 

عاشق رزاقم :)) 

عاشقتم رزی جونم :* 



* ولی من دقت کردم رزاقی به دخترای جلف بیشتر توجه نشون میده .

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1397/03/21 ساعت 13:10 http://pitek.blog.ir

الان اینا رو جدی میگی یا به طنز؟!

سلام خوبید شما؟!!

دلتون شاد

جای بابامه چرا باید جدی بگم :))
جریانش واقعی بودا ! ینی واقعا به رزاق گفت :/

شاهان 1397/03/21 ساعت 15:17

چندش خانومی هستیا
ریدی خودتو با این رزاقی

اعتماد به نفسی هستیا واسه خودت :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد