هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

طلاق

عامو اینکه میاید کامنت میذارید کمک میکنید برای طلاق خیلی خوبه ازتون ممنونم ، ولی این حجم از طلاق ناراحت کنندس .

واقعا ناراحت میشم میگید "موقعی که میخواستم طلاق بگیرم" با خودم فک میکنم وای نه ینی تو شرایط من بوده ؟ خیلی طول کشیده باهاش کنار بیاد ؟ الان زندگیش چطوره ؟ خلاصه خیلی ناراحت میشم . چه خبرتونه عامو انقدر طلاق میگیرید ؟! 


نظرات 8 + ارسال نظر
احسان 1397/02/26 ساعت 15:11

من که بالاخره نفهمیدم اصلا دوستی، ازدواج و ... درسته یا نه.
الان چه تضمینی هست که آدم ازدواج کنه ولی یه دفعه همه چی بهم نخوره؟
الان خودت خیال می کردی قضیه به این جاها بکشه؟
چی تعیین می کنه که یه رابطه تو مسیر درست حرکت کنه؟

وقتی درست انتخاب میکنی دیگه دلیلی برای طلاق وجود نداره .
خب در مورد من فرق میکنه ، من یه چیزایی رو بهش نگفته بودم و خودش فهمید البته مهم نبودن ولی اون خیلی ناراحت شد و گفت من دیگه نمیخوامش .
صداقت و وفاداری و لج نکردن باعث میشه رابطه در مسیر درستی حرکت کنه

پریسا 1397/02/26 ساعت 15:50 http://roga.blog.ir

وقتی یه مشت آدم عوضی (بلانسبت بقیه خوبا، که من معتقدم خوبی وجود نداره) که ظاهرشون نشون نمیده و میان دخترای بیچاره رو با زبون نرم گول میزنن و بعد وقتی میرن زیر یک سقف ظاهرشون رو نشون میدن ، میگی باید چکار کرد.
لعنت به آدم دورو و عوضی
امروز کائنات دست به دست هم دادن تا دهن من باز بشه

باید قبلش تحقیق کرد

tarane fn 1397/02/26 ساعت 17:17

انقدر ازدواج های الان به طلاق کشیده شده منم گاهی فکر میکنم یعنی ممکنه منم یه روز بعد ازدواجم بخوام طلاق بگیرم

از این فکرا نکن

ما هم دوست نداشتیم که طلاق بگیریم که...
مطمئنا هیچ کس وقتی داره ازدواج میکنه حتی فکرش را هم نمیکنه که کارش به طلاق میرسه

یس

احسان 1397/02/26 ساعت 18:01

خدا به خیر کنه
همین درست انتخاب کردنه مشکله
بعضی وقتا فاکتورایی میاد رو کار که معیارای اساسی تر رو کمرنگ می کنه.
فقط و فقط خدا به خیر کنه...

اره مثلا فاکتور خوشگلی میبینی بقیه اولویتا رو بیخیال نشو

س 1397/02/26 ساعت 18:57

نمی دونم واقعا ولی فکر میکنم حتی اگر تحقیق هم کنی بازم احتمال خطا هست و نمیشه مطمئن بود
من ده روزه طلاق گرفتم هنوز باهاش کنار نیومدم ولی میدونم که چاره ای جز این نداشتم

صحرا 1397/02/26 ساعت 19:09

شما دوره ی آشنایی تون چقدر بود؟ چقدر فرصت داشتین همدیگه رو بشناسید؟ یا به قول تو نگفته ها رو بگید؟ بر خلاف خیلیا، من رابطه دوست دختر پسری رو تا حدی لازم میدونم. خیلی چیزا دستت میاد. تو رابطه ی قبل ازدواجم با پسری غیر از همسرم، چند تا مساله ای که در مورد خانواده هامون مطرح شد باعث شد کلا رابطه قطع بشه با اینکه خیلی عاشق هم بودیم. فقط خوش شانس بودم همه ی اون اتفاقها قبل عقد و کار از کار گذشتن اتفاق افتاد.

اگر کسی سالها قبل از طلاق رسمی طلاق عاطفی گرفته باشه این موضوع راحته وگرنه حتما سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد