هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شیار دو صفر چهل و هشت

دچار یه کمردرد شدم :( به نظر خودم خیلی زوده :(

رفتم خونه مادربزرگم و دیدمش . حالشون خوب بود ، خدا رو شکر .

دلم براش تنگ میشه همش :( خدا نگهش داره :*

هرکاری میکنم ریزش موهام درست نمیشه ، با اینکه موهامو کوتاه کردم هنوز این ریزش ادامه داره .

راستش از کوتاه کردن موهام خیلی راضیم به خصوص اینکه چند نفر همینجا تشویقم کردن :)) 

شستشوش به شدت راحت و دلپذیر شده به به :) موقع خواب همیشه دستمو میبردم پشت سرم و کلیپسمو باز میکردم ، الان دست میزنم میبینم چیزی نیس انقدر خوشحال میشم :))))

یه فیلم ترسناک قدیمی دان کردم ، خود لپتاپم گرخیده :))

انقدر لوکیشنم عوض شده توییتر اکانتمو لاک کرده :(

حالا سال به سال نمیرفتما چند وقته بهش گیر دادم اونم به خاطر برجام و اتفاقاتش بود .

طنزپردازای خیلی پرمغز و باحالی داره . فوق العاده عالی مینویسن .

نویسنده های طنز هم ازشون ایده میگیرن !!!


نظرات 10 + ارسال نظر
ا 1397/02/26 ساعت 00:01

آها یادم رفت شما خودت بهتر میدونی احتمالا. اومدم بگم آهن بدنتو واسه موهات چک کن یادم اومد نوشته بودی پزشکی. خب دیگه استرس هم که میدونی ... میمونه... آها این! دمنوش گزنه!
من یه مدتی هر روز خوردم خوب شدم. ازون نسخه‌های مادربزرگی هم گذاشتم پس کله‌ام. خوب بوداا

همه چی اوکیه به جز استرس .

اکانتت خصوصیه؟!

نه

سلام 1397/02/26 ساعت 00:24

یه سوال چرامنو تایید نمیکنی . ها.

غصه خوردی تاییدت نکردم ؟ :))

پریسا 1397/02/26 ساعت 00:46 http://roga2.blog.ir

خوشگل کی بودی تو
موهات قشنگه
جوووووون

ژاااااااااان ژاااااااااان

به موهات حسودیم شد

خیلی حس خوبیه :))

یه سری دکتر میگفت مو ۶ ماه میریزه ۶ ماه درمیاد.مال منم از پاییز شروع شد ریختنش الان دیگه نمیریزه،اون ریخته ها داره در میاد.
حسودیم شد به موهای کوتاهت،عاشق موی کوتاهم.

این الگوی ریزش برای موهای من طبیعی نیست .
اره خیلی خوبه .

حوا 1397/02/26 ساعت 09:31

سلام... برای ریزش موهات ویتامین ب مصرف کن و اینکه توی شامپویی که استفاده میکنی یک قاشق چایخوری نمک اضافه کن و خوب مخلوطش کن و بعد استفاده کن... نمک باعث میشه ریزش مو قطع بشه...

مکمل میخورم ولی تاثیری نداشته .

سلام 1397/02/27 ساعت 01:26

اره غصه خوردم منتظرم
چرا زنگ نمیزنی 59541

کیمی‌آ 1397/02/28 ساعت 01:29

سلام
من هرچند وقت یه بار میام اینجا یه عالمه پست میخونم و میرم تا هرچندوقت یه بار بعدی .
الان دیدم از ریزش مو نوشتی ، چون درد منم بود و راه حل‌شو پیدا کردم ، فکر کردم اگه بهت بگم ممکنه مشکل تو هم حل بشه ، این بود که از خاموشی خارج شدم .
ببین ریزش مو اگه دلیل هورمونی و ژنتیک نداشته باشه قطعا دلیل عصبی داره و البته که حتی اگر دلیل ژنتیکی هم داشته باشه تا عصاب بهم نریزه تحریک نمی‌شه و خودشو نشون نمیده . خب در اغلب موارد نمی‌شه که عامل بهم ریختگی عصاب رو به سادگی حل کرد ولی می‌شه با تقویت کردن جلوی ریزش مو رو گرفت .
من وقتی ریزش موهام شروع شد اول از همه کوتاهش کردم چون رسیدگی به موی کوتاه راحته . بعد یه ماسک موی ترکیبی طبیعی درست کردم براش که خیلی جواب داد ... یه دونه‌ی زرده‌ی تخم مرغ ، یه قاشق غذاخوری ماست ، یه ق غ روغن نارگیل ، یه ق غ روغن حنا ، یه ق غ روغن اسطخدوس رو با هم ترکیب میکنم و میزنم به ریشه‌ی موهام بعد روشو با کلاه رنگ می‌پوشونم تا چهل و پنج دقیقه‌ی بعدش و بعد میشورمش . من اوایل چون ریزشم شدید بود هفته‌ی سه بار این ماسک رو میذاشتم ، الان ولی فقط برای جلوگیری میذارم و هفته‌ای یک بار استفاده ش میکنم . برای من خیلی خیلی جواب داد . فقط حواست باشه که اگر موهات دکولره شده ، ماست رو حذف کنی چون رنگ موهات رو میبره و این که روغن اسطخدوس بیشتر برای آرامش‌ه و اونو هم میتونی حذف کنی اگه خواستی .
من ظرف یک ماه ریزشم تقریبا قطع شد ، امیدوارم برای تو هم جواب بده .

اره منم از تخم مرغ رسمی استفاده کردم ولی هیچ تغییری ندیدم :(
حنا و گل ختمی رو حتما امتحان میکنم .
ممنونم :*

دختر من خیلی ریزش مو داشت موهاشو کوتاه کردم هیچ فرقی نکرد فقط احتمالا چون اون تعداد مویی که میریزه کوتاهتره آدم فکر میکنه کم شده . بالاخره بردمش دکتر یه ویتامین و یه قرص دیگه داد و گفت به شامپو هیچ ربطی نداره و بعد از خوردن اون داروها خیلی ریزش موهاش کم شد . دلم سوخت که موهاشو کوتاه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد