هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سرخورده

دوستان ! اینکه گفتم اگر به هشت زنگ بزنم برمیگرده ، یه نطریه طبق تجربیات من نسبت به شناختی که ازش داشتم در روز های عاشقانمون بود ! 

وقتی برای شما ادمی تموم شده باشه دیگه صد در صد براتون اهمیتی نداره .

و صد در صد من همچین ریسک احمقانه ای نمیکنم .

فقط مطمئن شدم باید طلاق بگیرم و نباید برگردم . شدت و حدتش رو از قبل به خودم متذکر شده بودم هرچند نمیدونم سر کدوم حرفش بود .


نظرات 4 + ارسال نظر
Va hid 1397/02/19 ساعت 23:10 http://pitek.blog.ir

چند پست اخیرتون رو خوندم ظاهرا شما خیلی احساسی شدید و در این شرایط برداشت ها و تحلیل های شما دچار خطا میشه!!
زن ها حتی اونهایی که به ظاهر خیلی با صلابت و محکم هستن در زمینه عاطفی و عشق و مقبول شدن خیلی ضعف دارن همین باعث میشه گاهی وقتها چیزی میشه که نباید بشه!!!

از کامنت ممکنه خوشتون نیاد!!!

آوا 1397/02/19 ساعت 23:48

چطور یه دفعه!!! اصلا تو کتم نمیره ناراحتم هفت

سلام . اگه حوصله داشتی آخرین پست منو بخون . به این نوشته ات مربوطه

میدونین یه کلاس روانشناسی میرفتم ، به اسم تحلیل رفتار متقابل ، از نظر آماری بررسی کرد احتمال خیانت دیدن خیلی بیشتر از پنچر شدن لاستیک ماشینمونه و میگفت اما همیشه یه لاستیک زاپاس تو ماشینمون داریم ، چرا در این مورد آماده نیستیم ؟
راستش وقتی سنم کمتر بود این احتمال رو صفر میدونستم ولی بعدا فهمیدم اینطور نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد