هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تنها

متاسفانه همش دارم خواب هشت رو میبینم :/ 

امروز روز خوبی نبود :( 

همش کابوس و همش آشفتگی :( 

این تنهایی پدر همه رو دراورده :( 

نظرات 5 + ارسال نظر
ع 1397/01/31 ساعت 18:36

من بعد 5 سال هنوز دارم خوابشو میبینم امیدوارم برای تو اینطور نباشه

tarane fn 1397/01/31 ساعت 18:37

چجوری جناب هشت میتونن شما رو ول کنن اخه مگه میشه

رویا 1397/01/31 ساعت 19:08

دارم از فضولی میمیرم
چرا آشتی نکردین ؟امیدوارم زودتر آشتی کنین
تا خاطرات پراز هیجانت رو بازهم بخونیم

انگار جهان داره به سمت تنهایی میره
هرکسی را میبینم یه طوری از این تنهایی دلگیره

احسان 1397/02/01 ساعت 23:05

اینم قدیمیه ولی شاید خوب باشه برا این مود
https://www.youtube.com/watch?v=7PGhmNY6rHQ

نگو از تنهایی که من یکی به فنا رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد