هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بدحالی

*خوابم میاد شدیدا :( اما نباید بخوابم .

*زنگ زدم به هشت بیزی بود :( همچنان هم بیزیه :( اسم ما زنا بد در رفته والا اینا بدترن !

به فکر چونه ی خودت باش من هیچی :(

*دوران نامزدی ، دوران معذب شدنه . دوس داری زودتر مستقل شی .

*دیروز هشت یه دادگاه داشت که بهش گفتن خب بیفته اون طرف سال چه ایرادی داره ؟! 

هشت هم ناراحت :( اصن یه وضعی .

*وقت هایی که نیست و من بهانه گیر میشم و باهاش دعوا میکنم واقعا از دلتنگیه . واقعا ناراحت میشم از نبودش . به قول خودش هشت خونم اومده پایین .

*دیشب اتفاقات بدی افتاد که باعث شد نتونم خوب بخوابم و همینطور نتونم برای هشت هم تعریف کنم تا تخلیه شم .

برای همین الانم ناراحتم .

*امشب عروسی دخترعمه س که من نمیرم . دوس ندارم با این وضع برم . 

*حال جسمی و روحی خوبی ندارم :(

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/12/21 ساعت 15:21

منم خوابم میاد شدید.
این ویروس عوضی م ولم نمیکنه
دائم سرفه میکنیم خانوادگی.
خودم صدام مثل خروس شده

پریسا 1396/12/21 ساعت 18:37

دوره درمان؟؟؟؟
یک ماهه مریضیم سرویس شدیما.
امروز بینی و سرم کیپ شده صدام مثل بوقلمون شده. دخترام فقط سرفه میکنن.

زودتر خوب شو
من که در نهایتم نفهمیدم چی شدی... اما امیدوارم زودتر خوب بشی
خوبه خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد