هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تنوع طلبی

یه زمان هایی توی شیطونی هست که طرف هوش و حواسشو تا حد مست کردن از دست میده و حرفا هایی میزنه که بعد از جا اومدن حالش تازه متوجه میشه چی گفته ! 

بعدش تو می مونی و حال خرابت... .

بعدش میفهمی توی ذهن طرفت چی میگذره . تخت خواب و اتاق خوابت مثه جهنم می مونه برات .

هروقت دستتو میگیره و میبره طرف اتاق خوابت احساس میکنی داری میری پای چوبه ی دار بمیری... . 

برای هزارمین بار بمیری ، بمیری ، بمیری ، ... . 

یه چیزایی هس که همه تجربه کردن مثه تجاوز ! وقت هایی که برخلاف میلت مجبورت میکنه ... .



پ.ن:

اولش که نوشتم گفتم ناشناس مینویسم بتونم همه چیزو بریزم بیرون !

بعدش که گذشت دیدم نمیشه ! دوستایی هستن دلم میخواد داشته باشمشون باهاشون بحرفم .


نظرات 4 + ارسال نظر
mahee 1396/12/07 ساعت 13:24

بارها تجربش کردم..بارها
ای کاش ایران قانونی داشت که از زنهایی که مورد تجاوز شوهراشون قرار میگیرن‌حمایت میکرد

من حس کردم دوست داری ما کمی عقب تر بایستیم و سکوت کنیم تا تو هر چی دلت میخواد بگی
من هر روز میام و سر میزنم
پیگیری میکنم
از بیماریت کلی ناراحت شدم و دعات کردم
اما حس کردم باید سکوت کنم

صحرا 1396/12/07 ساعت 17:56

خوبی؟

سلام
ببین عزیزم یه چیزی میگم بهت ناراحت نشو.اکثر قریب به اتفاق زوجین موقع سکس حرفهای بد وتوهین و تحقیر و فحش به کار میبرن و بعضی ها هم یه سری کارهای عجیب و غریب میکنن.تو نباید ناراحت بشی گلم.این چیزا جز ذات سکس هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد