هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

واقعا چست پینی (درد قفسه سینه) دارم رو تا حالا تجربه نکردم به قدری سنگینه که نمیتونم نفس بکشم .

واقعا حالم بده .


*یا در اینجا رو تخته میکنم یا فقط چسناله مینویسم . پدرم در اومده بخدا بابا ! از وقتی یه پست خوب مینویسم تا چند ماه بدبختی و گیر و گرفتاری برام پیش میاد این نمونه ی چند هزارمشه .

عزیز من یکم بخیل نباش شاید خدا نصیب تو هم کرد !! 

مُردم زیر این همه فشار ، چند ماهه پدرم دراومده ، هرجا بری بگی همچین مردمی داره کشورت بهت پناهندگی میدن .

پرس شدم عاقا جونم بالا اومده! بسه دیگه گمشید بیرون ایشالا که خدا به راه راست هدایتتون کنه .

نظرات 3 + ارسال نظر
نون سین 1396/11/09 ساعت 21:00

پیشنهاد میکنم نظرات رو ببندی اگر کسی چیزی میگه که ناراحتت میکنه. یکم بذار اروم تر بشی بعد بازش کن
:*
درک میکنم از چی حرف میزنی هرچند قطعا تو تجربه خودت رو داری... یکم زمان بده به خودت و خلوت و تنهایی... بذار اروم کنی درونتو ... ولی بنویس ... هم بعدها به دردت میخوره این نوشتن و هم حالا ذهنتو یکم نظم میده و سبکت میکنه... دست از نوشتن نکش...

بیتا 1396/11/09 ساعت 21:50

گوه خوردی میای از زیر لحافت برای ی عده که موقعیتشو ندارن مینویسی حقته

صحرا 1396/11/09 ساعت 22:43

یعنی میگی چشمت زدند؟ منم به چشم بد اعتقاد دارم ولی نوشتاری اونم وقتی نمیشناسنت مگه میشه!
امیدوارم گشایشی تو کارت بشه هرچه زودتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد