هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

حرف

یکم حرف زدیم مثه بز اولش فقط نگاه کرد بعد گفت چیزی بینشون نبوده و نیست فقط دو سال با هم بودن و روابطشون در حد پسرخاله و دخترخاله بوده و حتی دوست هم نبودن .

دیگه دیدم بهترین فرصته برای جذب کسی که از طرف پدر و مادرش طرد شده و یه کاری کردم که شاید نباید انجام میدادم . الان حس پشیمونی ندارم به نظرم بد نبوده .


نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا 1396/11/05 ساعت 10:09

محیاااا من که مردم
لامصب یه خبری بده به جون سارا و سارینا مثل خواهری برام فکرم دائم مشغولت بود اینقدر نذر و نیاز کردم برات که نصف حقوقم این ماه رفته. شماره م ازت نداشتم.
بهترین کار ممکن اینه که به حرف خودش گوش کنی و اون رو قبول کنی هرچی بوده تموم شده راست میگه مامانت الان تو زنشی.
سکس کامل؟؟؟ وقتی از پیش رفت حالش چطور بود؟ رفتارش از دیشب که بودی باهاش چطور شده؟
محیااااا بی خیال شو دیگه اینقدر کش نده قضیه رو روز اول دعواتونم گفتم هرچی بیشتر کش بدی چیزای دیگا م از تدش درمیاد.
حالام تا خاله های عوضیش یه بچه ازش درنیاوردن تمومش کنید.
بچسبید بهم گور بابای همه شون.

پریسا 1396/11/05 ساعت 11:14

چمیدونم گفتم حتما کامل بوده.
محیاااارفتی اونجابا خانواده شمیه جوری برخوردکن شرمنده بشن.
حالیکن بهشون محمد واست مهمه و حرفای خاله زنکی اونابه هیچ جات نیست.بگو محمد حرفاش واست سنده چمیدونم از این حرفا. محمدمخجالت میکشه.
در ضمن بارآخرت باشه منومیزاری تو جهنما.عوضی من پریسام بقیه وبلاگیانیستم که از در حد وبلاگت بدونم.آبجی کوچیکه خودمی. از طرف منم۴تا فحش بده به محمدو تیر وطایفه ش.
والا.

در انتظار نی نی 1396/11/05 ساعت 13:58

سلام اول ۱دنیا تشکر که بالاخره شفاف سازی کردی و قومی رو از گیج بودن رها کردی. دوم هفت عزیزم هرکسی توی گذشتش ممکن اشتباهاتی داشته باشه و خطا کرده باشه مهم بعد از ازدواج هست. بنظرم تو بهترین تصمیم رو گرفتی و ازش حمایت کردی اما اگه خدایی نکرده بعد عروسی ازین قایمک بازیا داشت جا داره دمار از روزگارش دربیاری!

صحرا 1396/11/05 ساعت 17:19

خب خدا رو شکر انگار ابرها دارن دور میشن و آفتاب داره سرک میکشه. دوای شما حرف زدنه و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد